En Ar

کارگاه‌ آموزشي منطقه اي «مشاوره رفتاري، کاهش خطر مصرف مواد مخدر در دانشجويان» (مشاوره پيشگيرانه) برگزار گرديد

مرکز مشاوره دانشگاه رازي بعنوان دبير منطقه در راستاي توانمندسازي کارشناسان مراکز مشاوره دانشگاه‌هاي منطقه پنج اقدام به برگزاري کارگاه سه روزه نمود. لذا چهار نفر از کارشناسان مرکز مشاوره دانشگاه ايلام  (خانم دکتر سارا آزادي، خانم فرشته چراغي، دکتر عبدالمحمد صفري، آقاي مسعود پور رحيم) نيز در اين کارگاه با تدريس خانم دکتر صفورا سالمي فوق دکتراي پيشگيري از اعتياد شرکت داشتند. اين کارگاه آموزشي به مدت سه روز، از تاريخ 24 لغايت 26 بهمن ماه 1401 با همکاري سازمان امور دانشجويان، ستاد مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه و دانشگاه رازي، در محل معاونت دانشجويي اين دانشگاه برگزار شد.

روز اول: با سخنراني دبير منطقه شروع شد و در مورد اصول و اهداف کارگاه نيز صحبت نمودند. در ادامه معاون پيشگيري استان کرمانشاه در مورد رفتارهاي پر خطر در دانشجويان و مروري بر مشاوره رفتاري خطر سخنراني نمودند. سپس کارگاه با موضوع مصاحبه انگيزشي شروع شد و با بحث ايجاد ارتباط کاري با دانشجويان (اصول/ مديريت چالش‌ها) ادامه يافته و با تبيين ارزيابي رواني اجتماعي به پايان رسيد.

روز دوم: کارگاه با موضوع تعيين سطح خطر و انتخاب مداخله مناسب شروع و با مشاوره رفتاري ايجاد انگيزه براي تغيير و مشاوره رفتاري: طراحي برنامه تغيير و آموزش مهارت‌هاي رواني اجتماعي به پايان رسيد.

روز سوم: کارگاه با مروري بر روز دوم شروع شد، سپس بحث مشاوره رفتاري: برنامه ريزي براي فعاليت‌ها و تعاملات سالم و لذت بخش ادامه يافت و سپس در مورد تنظيم هيجان و تحمل پريشاني صحبت نمودند و با بحث پيگيري به پايان رسيد.

 در پايان با تقدير و تشکر  اعطاي گواهي به کارشناسان دوره به اتمام رسيد.

کارگاه‌ آموزشي منطقه اي «مشاوره رفتاري، کاهش خطر مصرف مواد مخدر در دانشجويان» (مشاوره پيشگيرانه) برگزار گرديد
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها