En Ar

حضور کارشناسان تغذيه و مرکز بهداشت دانشگاه ايلام در کارگاه کشوريHACCP (آناليز خطر و کنترل نقطه بحراني)

کارگاه کشوريHACCP (آناليز خطر و کنترل نقطه بحراني) با حضور کارشناسان بهداشت و تغذيه دانشگاه‌ها، به ميزباني دانشگاه رازي کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه ايلام، کارگاه کشوريHACCP (آناليز خطر و کنترل نقطه بحراني) با حضور کارشناسان بهداشت و تغذيه دانشگاه‌هاي مناطق 5 و 10 کشور و همچنين کارشناسان ساير دانشگاه‌ها برگزار شد که جناب آقاي رحيمي (کارشناس اداره تغذيه) و سرکار خانم بالاوندي (کارشناس مرکز بهداشت) در اين کارگاه يک روزه حضور داشتند.

کارگاه يک روزه HACCP با هدف توانمندسازي کارشناسان بهداشت و تغذيه در دانشگاه‌ها، توسط مرکز بهداشت و درمان دانشگاه رازي و با مشارکت دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگي سالم برگزار شد.

شايان ذکر است؛ HACCP؛ استاندارد سيستم مديريت کيفيت در صنايع غذايي و توليد غذاست که در طول زنجيره غذا از توليد کننده اوليه تا مصرف کننده نهايي کاربرد دارد. HACCP سيستمي نظام‌مند است که به کسب و کارهايي که در زنجيره مواد غذايي فعاليت مي‌کنند، کمک مي‌کند تا خطرهاي ويژه و اقدامات لازم براي اطمينان از ايمني مواد غذايي را شناسايي و کنترل کنند.

حضور کارشناسان تغذيه و مرکز بهداشت دانشگاه ايلام در کارگاه کشوريHACCP (آناليز خطر و کنترل نقطه بحراني) حضور کارشناسان تغذيه و مرکز بهداشت دانشگاه ايلام در کارگاه کشوريHACCP (آناليز خطر و کنترل نقطه بحراني) حضور کارشناسان تغذيه و مرکز بهداشت دانشگاه ايلام در کارگاه کشوريHACCP (آناليز خطر و کنترل نقطه بحراني)
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها