En Ar

بازديد رئيس محترم دانشگاه از دانشکده پيرادامپزشکي

جناب آقاي دکتر عليمحمدي رياست محترم دانشگاه ، روز دوشنبه مورخ1401/10/26 از دانشکده پيرادامپزشکي بازديد نموده و از نزديک در جريان مشکلات و روند اجراي پروژه هاي در حال انجام قرار گرفتند .

در اين ديدار ، آقاي دکتر عليمحمدي در جمع صميمي اساتيد و کارکنان و کارشناسان آزمايشگاه حضور يافتند و از  فضا هاي آموزشي، اداري  و آزمايشگاهي بازديد به عمل آوردند و در جريان مشکلات آنها قرار گرفتند. ايشان در خصوص حل برخي مشکلات دانشکده و در جهت توسعه و بهينه سازي فضاهاي آموزشي قول مساعد دادند. در اين بازديد که آقاي دکتر تاب رياست محترم دانشکده کشاورزي نيز حضور داشتند، مقرر شد آزمايشگاه تغذيه که متعلق به دانشکده کشاورزي بوده و در سالن آزمايشگاههاي دانشکده دامپزشکي قراردارد، قبل از شروع ترم جديد و با هدف يکپارچه شدن مجتمع آزمايشگاهي دانشکده دامپزشکي، اقدامات لازم در خصوص جايابي و جابجايي اين آزمايشگاه با هماهنگي روساي دو دانشکده انجام شود. در پايان اين بازديد آقاي دکتر رشنوادي و آقاي دکتر تاب بر لزوم همکاري و استفاده بهينه از امکانات آزمايشگاهي مشترک دو دانشکده تاکيد کردند. 

بازديد رئيس محترم دانشگاه از دانشکده پيرادامپزشکي بازديد رئيس محترم دانشگاه از دانشکده پيرادامپزشکي بازديد رئيس محترم دانشگاه از دانشکده پيرادامپزشکي بازديد رئيس محترم دانشگاه از دانشکده پيرادامپزشکي
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها