En Ar

بازديد رئيس دانشگاه از روند بهسازي و نوسازي سراهاي دانشجويي

رئيس دانشگاه ايلام از روند بهسازي و نوسازي سراهاي دانشجويي بازديد کرد و از نزديک در جريان پيشرفت کار‌ها قرار گرفت.

   به گزارش روابط عمومي، همزمان با اتمام روند بهسازي و نوسازي سراهاي دانشجويي و آماده شدن دانشگاه‌ها براي آغاز سال تحصيلي جديد، دکتر علي‎ اکبري رئيس دانشگاه به همراه  دکتر صيدي سرپرست معاونت دانشجويي و حاجي شکوهند مدير امور سراهاي دانشجويي صبح ديروز از سراهاي دانشجويي مطهري، ورمزيار و پرديس خواهران بازديد کرد.

در اين بازديد، دکتر علي‎اکبري رئيس دانشگاه، ضمن ارزيابي روند بهسازي و نوسازي سراهاي دانشجويي، بر تسريع در اين روند و اتمام آن در موعد مقرر  تأکيد کرد و سپس از امکانات و تجهيزات سراهاي دانشجويي بازديد بعمل آورد.

دکتر علي اکبري هنگام اين بازديد، ضمن تقدير از زحمات دست‌اندرکاران حوزه معاونت دانشجويي، بر اهميت فراهم کردن محيطي مناسب براي رفاه دانشجويان تأکيد کرد.

در جريان اين بازديد دکتر صيدي سرپرست معاونت دانشجويي ضمن خيرمقدم به دکتر علي‎اکبري و تشکر از حسن توجه ايشان به امور سراهاي دانشجويي، خاطرنشان کرد که به علت مشکلات متعدد سراهاي دانشجويي، بهسازي و نوسازي اين سراهها در تابستان سال جاري در دستور کار قرار و عليرغم تعطيلات تابستاني دانشگاه و با تلاش مجموعه همکاران معاونت دانشجويي، بهسازي و نوسازي اين سراها به خوبي در حال انجام است و ان شاء‎الله ظرف چند روز آينده به اتمام خواهد رسيد.

 

  • بازديد رئيس دانشگاه از روند بهسازي و نوسازي سراهاي دانشجويي
  • بازديد رئيس دانشگاه از روند بهسازي و نوسازي سراهاي دانشجويي

بازديد رئيس دانشگاه از روند بهسازي و نوسازي سراهاي دانشجوييبازديد رئيس دانشگاه از روند بهسازي و نوسازي سراهاي دانشجوييبازديد رئيس دانشگاه از روند بهسازي و نوسازي سراهاي دانشجوييبازديد رئيس دانشگاه از روند بهسازي و نوسازي سراهاي دانشجويي

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها