En Ar

کارگاه آموزشي مهارت ارتباط موثر ويژه سرپرستان سراهاي دانشجويي در دانشگاه ايلام برگزار شد

کارگاه آموزشي مهارت ارتباط موثر ويژه سرپرستان سراهاي دانشجويي در دانشگاه ايلام برگزار شد.

سرپرستان به دليل ارتباط مستقيمي که با دانشجويان دارند و با توجه به اينكه بخش عمده اي از وقت دانشجويان در سراها سپري مي   شود، در فراهم نمودن محيطي امن، آرام و با نشاط كه تأمين كننده سلامت جسمي و روحي و رفاه اجتماعي دانشجويان بسيار نقش سازنده اي دارند . 

زندگي در محيط سراها مي تواند فرصت هايي را براي دانشجويان فراهم کند که اين امر مستلزم زندگي در محيطي امن و پذيرا مي باشد.  از آنجايي که فکورانه عمل کردن انتظار ما از جامعه ي دانشگاهيست لذا آموزش و شناخت ويژگي‎هاي جوان و مهارت هاي ارتباطي و همچنين شناخت مشكلات و تعارضات دانشجويان در راهكارهاي مقابله با آن از اهميت ويژه اي برخوردار است. 

در اين کارگاه آموزشي که خانم شهبازي  از روانشناسان مجرب مرکز مشاوره دانشگاه ايلام اداره آن را بعهده داشت ، به سرفصل هاي اهميت ارتباطات مؤثر، عوامل ارتباط مؤثر، راهکارهاي تقويت همدلي، سبک‎هاي ارتباطي، مهارت گوش دادن و موانع ارتباط مؤثر اشاره گرديد. در انتها شرکت‎کنندگان به مباحثه و کار گروهي پرداختند. لازم به ذکر است که 

اين كارگاه به مناسبت هفته سراها در تاريخ ????/?/?و در محل آمفي دانشكده الهيات ويژه سرپرستان سراها توسط مركز بهداشت، درمان و مشاوره دانشگاه با همكاري اداره سراهاي دانشجويي برگزار شد.

 

کارگاه آموزشي مهارت ارتباط موثر ويژه سرپرستان سراهاي دانشجويي در دانشگاه ايلام برگزار شد کارگاه آموزشي مهارت ارتباط موثر ويژه سرپرستان سراهاي دانشجويي در دانشگاه ايلام برگزار شد کارگاه آموزشي مهارت ارتباط موثر ويژه سرپرستان سراهاي دانشجويي در دانشگاه ايلام برگزار شد
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها