En Ar

ابراز رضايت رييس دانشگاه از مراحل تهيه غذا و توزيع آن در ماه مبارک رمضان

به گزارش روابط عمومي دانشگاه، در روز سه شنبه مورخ 1401/02/06، رياست محترم دانشگاه جناب آقاي دکتر علي محمدي به همراه معاونين دانشجويي، پشتيباني و منابع انساني، فرهنگي، و مدير امور دانشجويي از قسمت هاي مختلف آشپزخانه مرکزي و مراحل پخت غذا و بسته بندي آن ها بازديد بعمل آوردند. با توجه به رعايت پروتکل هاي بهداشتي، بسته بندي غذاها در ظروف آلومينيومي انجام و سپس در خوابگاه ها توزيع مي گردند که مورد تاييد و رضايت جناب آقاي دکتر علي محمدي قرار گرفت. 

لازم به ذکر است که در ماه مبارک رمضان غذاها به صورت تک منويي بوده و انشالله بعد از اين ايام و بازگشايي سلف سرويس ها، غذاها در سلف سرويس هاي دانشجويي به صورت دومنويي بوده و دانشجويان گرامي مي توانند غذاي مورد علاقه خود را انتخاب کنند. همچنين با بازگشايي رستوران مکمل، دانشجويان مي توانند از تنوع غذايي آنجا نيز بهره مند شوند.

 

ابراز رضايت رييس دانشگاه از مراحل تهيه غذا و توزيع آن در ماه مبارک رمضان ابراز رضايت رييس دانشگاه از مراحل تهيه غذا و توزيع آن در ماه مبارک رمضان ابراز رضايت رييس دانشگاه از مراحل تهيه غذا و توزيع آن در ماه مبارک رمضان ابراز رضايت رييس دانشگاه از مراحل تهيه غذا و توزيع آن در ماه مبارک رمضان ابراز رضايت رييس دانشگاه از مراحل تهيه غذا و توزيع آن در ماه مبارک رمضان ابراز رضايت رييس دانشگاه از مراحل تهيه غذا و توزيع آن در ماه مبارک رمضان ابراز رضايت رييس دانشگاه از مراحل تهيه غذا و توزيع آن در ماه مبارک رمضان ابراز رضايت رييس دانشگاه از مراحل تهيه غذا و توزيع آن در ماه مبارک رمضان
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها