En Ar

پيام فرمانده پايگاه مقاومت اداري دانشگاه به مناسبت روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، فرمانده محترم پايگاه مقاومت اداري دانشگاه آقاي شهاب ناصري پور در پيامي به تبيين ابعاد مختلف اين روز پرداخت.

متن پيام:

حماسه 9 دي نشان داد که ملت ايران زنده و بيدار و آماده اطاعت از ولي خود هستند و هميشه در صحنه حضور داشته و دست از آرمان هايشان بر نخواهند داشت. سالروز حماسه 9 دي يادآور تجديد ميثاق امت اسلامي ايران با   ارزش هاي انقلاب اسلامي و ولايت است که خود حاصل ژرفاي بصيرت و آگاهي ملت ايران و منبعث از فرهنگ عاشورا و حميّت مذهبي است. اين حماسه جهانيان را تسليم اراده خود کرد و خشم و عصبانيت دشمنان و منافقين ملت را همراه با انفعال و عقب نشيني از مواضع نادرستشان به ارمغان آورد. حماسه 9 دي خودجوش و ماندگار است و  ملت نستوه ايران در اين روز بزرگ با خلق يک رويداد ملي با هويت ديني و انقلابي حماسه­اي فرا جناحي و فراملي را در تاريخ کشور به ثبت رساندند.

بي­ترديد ملت ايران با تأسي به آموزه­هاي راهبردي حماسه 9 دي و تمسک به منويات و رهنمودهاي راهگشاي مقام معظم رهبري حضرت امام خامنه­اي با حضور در صحنه­هاي مهم انقلاب اسلامي ايستادگي خود بر اصول و ارزش­هاي اسلام و انقلاب را فرياد خواهند زد و آمال و آرزوهاي شيطاني را منکوب مي­سازند.

در پايان از همه دانشگاهيان عزيز دعوت به عمل مي آيد که در  راستاي تجديد پيمان با آرمان هاي امام و رهبري در همايش روز 9 دي در محل مسجد جامع ايلام حضور به هم رسانند و بار ديگر مشت محکمي بر دهان همه دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي بزنند.

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها