En Ar

رهبر انقلاب در جمع دانش‌آموزان در آستانه 13 آبان؛

به گزارش خبرگزاري بسيج به نقل از پايگاه اطلاع رساني رفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، حضرت آيت الله خامنه اي رهبر انقلاب در ديدار پرشور دانش آموزان و دانشجويان که در آستانه 13 آبان روز ملي استکبار ستيزي ملت ايران برگزار شد با بيان اينکه 30 سال پيش جوانان ما اسم سفارت آمريكا را گذاشتند لانه جاسوسي؛ امروز سفارت‌خانه‌هاي آمريكا در نزديكترين كشورها به آمريكا اسمشان شده «لانه جاسوسي»؛ گفتند: اين يعني جوانان انقلاب ما 30 سال جلوتر بودند.

رهبر انقلاب در بخشي ديگر از سخنان خود با تاکيد بر اينکه به دشمني كه لبخند ميزند اعتماد نكنيم، تاکيد کردند: آمريكاييها از آنطرف لبخند ميزنند و اظهار ميل به مذاكره ميكنند و از اين طرف بلافاصله ميگويند همه گزينه ها روي ميز است،خب چه غلطي ممكن است انجام دهند.

رهبر انقلاب تصريح کردند: همانطور كه در مشهد هم گفتم،به مذاكره خوشبين نيستم ولي باذن الله از اين مذاكرات ضرري هم نمي‌كنيم و اين تجربه،ظرفيت فكري ملت ما را بالا خواهد برد.

ايشان افزودند: اگر مذاكرات به نتيجه برسد كه چه بهتر ولي اگر نتيجه نگرفتند معنايش اين باشد كه كشور بايد روي پاي خودش بايستد.

رهبر انقلاب اسلامي هم چنين در بخش ديگري از سخنان خود تاکيد کردند: هيچكس نبايد مجموعه مذاكره كنندگان ما را سازشكار بداند، اينها بچه هاي خود ما و بچه هاي انقلابند. يك ماموريت سختي را برعهده دارند و هيچكس نبايد ماموري را كه مشغول كاري است تضعيف كند.

حضرت آيت الله خامنه‌اي با بيان اينکه حرف ما با مسئولين اين است كه براي گشايش مسائل كشور بايد نگاهشان به درون باشد، تاکيد کردند: در عرصه ديپلماسي هم آن كشوري موفق است كه متكي به نيروي درون زا و اقتدار و توانيهاي دروني باشد.

رهبرانقلاب: آمريكاييها بيشترين ملاحظه را با صهيونيستها دارند و مجبورند ملاحظه آنها را كنند ولي ما اين ملاحظه را نداريم و از روز اول هم گفته ايم كه رژيم صهيونيستي را يك رژيم نامشروع و حرامزاده ميدانيم.
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها