En Ar

رهبر معظم انقلاب در جمع 50 هزار فرمانده بسيجي کشور در مصلاي تهران فرمودند: بنده بر حمايت از مسئولاني كه اجراي كار بر عهده شان است اصرار دارم، بنده از دولت حمايت ميكنم. از آن طرف اصرار دارم بر تثبيت حقوق ملت ايران از جمله مسئله حقوق هسته اي.

به گزارش خبرگزاري بسيج به نقل از پايگاه اطلاع رساني دفتر حفظ و نشر آثار آيت الله العظمي خامنه اي، همزمان با آغاز هفته بسيج 50 هزار نفر از فرماندهان بسيج تحت عنوان «اجتماع پرچمداران تمدن اسلامي» رهسپار ديدار فرمانده معظم کل قوا امام خامنه اي شدند.
سخنراني رهبر انقلاب با اين جمله آغاز شد: السلام عليك يا اباعبدالله.

*رهبر انقلاب: بسيج مظهر عظمت و نيروي كارامد دروني كشور ماست.

*بسيج مظهر عظمت و نيروي كارامد دروني كشور ماست.

*از عوامل مولد روحيه و صبر در زينب كبرا سلام الله عليها و در ديگر اولياءاللهي اين است: دل را صادقانه به راه خدا سپردن.

*در عرصه هر گونه جهادي و كارزاري پشت كردن به دشمن و هزيمت كردن از نظر اسلام و قرآن ممنوع است.

* اگر صحنه را نشناسيم، اگر دوست و دشمن را نشناسيم، اگر نظام سلطه و استکبار را نشناسيم چطور مي شود با درايت حرکت کنيم؟

* در هر جايي كه صحنه زورآزمايي است در مقابل دشمن بايد ايستاد، بايد عزم شما بر عزم دشمن پيروز بشود، اراده شما بر اراده دشمن غالب بايد بشود و مي شود و اين ممكن است. در عرصه هر گونه جهادي و كارزاري پشت كردن به دشمن و هزيمت كردن از نظر اسلام و قرآن ممنوع است.

* نرمش قهرمانانه به معناي مانور هنرمندانه براي دست يافتن به مقصود است. هر گونه حركتي چه حركت به جلو و چه حركت به عقب، مثل ميدان رزم نظامي بايد به دنبال رسيدن به اهداف از پيش تعيين شده باشد.

* نظام اسلامي جهتگيري خصومتهايش با نظام استكبار است/استكبارجهاني جنايت را در حق ملتها مجاز ميداند/امروز دولت آمريكا در رأس استكبار است.

* يكي از ويژگي هاي نظام استكباري خودبرتربيني است. مجموعه هاي استكباري وقتي خودشان را از بقيه انسان ها مجموعه خودشان را از بقيه مجموعه ها برتر دانستند، وقتي همه چيز را فرع بر خودشان دانستند، يك معادله غلط و خطرناكي در تعاملات جهاني به وجود مي آيد.

* استكبار قادر نيست نظامي مثل نظام جمهوري اسلامي ايران را تحمل كند، چون انقلاب در اعتراض به استكبار و عوامل استكبار در ايران به وجود آمد. استكبار نمي تواند تحمل كند؛ مگر وقتي كه مايوس باشد؛ ملت ايران بايد كاري كنند كه اين ياس در دشمن به وجود بيايد.

* آن‌چه كه براي نظام جمهوري اسلامي به عنوان يك تجربه دايمي در طول اين ?? سال وجود دارد اين است كه تنها عامل برطرف كردن مزاحمت دشمن عبارت است از اقتدار ملت و ايستادگي ملت؛ اين تنها عاملي است كه مي تواند دشمن را عقب بزند.

* رفتار يكايك شما جوان ها، شما عناصر پاك، شما دل هاي پاكيزه و روشن رفتار، با آحاد مردم كه خيلي هايشان به معناي واقعي كلمه بسيجي اند، بايد جوري باشد كه بگويند: اين ها پرورش يافتگان نظام اسلامي اند.

* بنده بر حمايت از مسئولاني كه اجراي كار بر عهده شان است اصرار دارم، بنده از دولت حمايت ميكنم. از آن طرف اصرار دارم بر تثبيت حقوق ملت ايران از جمله مسئله حقوق هسته اي. ما البته در جزييات اين مذاكرات مداخله نمي كنيم، يك خطوط قرمزي وجود دارد كه موظفند اين حدود را رعايت كنند.

* ما در زمينه تصميم گيري هاي اقتصادي نقاط ضعفي داشتيم كه اين نقاط ضعف موجب شده است دشمن احساس كند مي تواند رخنه ايجاد كند. تحريم و امثال آن براي ما فرصتي است كه اين نقاط ضعف را بشناسيم و آن ها را برطرف كنيم.

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها