En Ar

برگزاري مراسم تجليل از ايثارگران دانشگاه

به همت امور ايثارگران دانشگاه ايلام و با همکاري معاونت فرهنگي و اجتماعي، مراسم تقدير از اساتيد و کارکنان ايثارگر دانشگاه ايلام با حضور دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه، حجت‌الاسلام و المسلمين مهدوي راد مسئول دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه، معاونين و آقاي لطفي مقدم مدير امور اداري و پشتيباني عصر ديروز در محل سالن فرزانگان برگزار گرديد.

     به گزارش روابط عمومي دانشگاه، دکتر علي‌محمدي در اين نشست با تجليل از جايگاه ارزشمند ايثارگران دانشگاه و قدرداني از زحمات آنان، با اشاره به آيه نهم سوره «حشر» اظهار داشت: ايثارگران دوران دفاع مقدس به واسطه اينکه با اخلاص، دفاع از ديگران را بر خود ترجيح دادند، مصداق واقعي ايثار واقعي هستند، که در اين آيه شريفه بر آن تأکيد شده است.

رئيس دانشگاه با تأکيد بر حفظ روحيه ايثارگري در سطح جامعه، يادآور شد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامي، ايثارگران بايد هميشه صدرنشين قله افتخار و عزت بمانند و با حفظ روحيه ايثارگي و ارزش‌هاي دوران دفاع مقدس، براي خدمات رساني به مردم التزام داشته باشند.

در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمين مهدوي راد مسئول دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ايلام با تقدير از زحمات ايثارگران دانشگاه، يادآور شد: ايثارگران عزيز در روزهاي حماسه و خون، به نداي حضرت امام (ره)، لبيک گفتند و با پايمردي حماسه‌اي جاويد خلق کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمين مهدوي راد يادآور شد: ايثارگران بر همان عهد و پيمان با پير جماران وفادار هستند و با همان روحيه آماده فداکاري دوباره براي حفظ نظام اسلامي مي‌باشند.

در ادامه حاضرين در نشست مسائل و پيشنهادات مورد نظر خود را مطرح کردند.

شايان ذکر است کارکنان ايثارگر بازنشسته دانشگاه نيز در اين مراسم تجليل شدند.

برگزاري مراسم تجليل از ايثارگران دانشگاه برگزاري مراسم تجليل از ايثارگران دانشگاه برگزاري مراسم تجليل از ايثارگران دانشگاه برگزاري مراسم تجليل از ايثارگران دانشگاه برگزاري مراسم تجليل از ايثارگران دانشگاه
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها