En Ar

به مناسبت شهادت سردار دلها شهيد قاسم سليماني

سردار بزرگ و پرافتخار اسلام در روز 13 دي‌ماه 1398 آسماني شد. ارواح طيبه‌ شهيدان، روح مطهر قاسم سليماني را در آغوش گرفتند. سال‌ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در ميدان‌هاي مبارزه با شياطين و اشرار عالم و سال‌ها آرزوي شهادت در راه خدا، سرانجام سليماني عزيز را به اين مقام والا رسانيد و خون پاک او به دست شقي‌ترين آحاد بشر بر زمين ريخت

رهبرمعظم انقلاب اسلامي، شهادت سردار سليماني به دست خبيث‌ترين افراد عالم يعني آمريکايي‌ها و افتخار آنها به اين جنايت را يک ويژگي ممتاز براي آن مجاهد شجاع برشمردند و خاطرنشان کردند: جهاد او جهاد بزرگي بود و خداوند نيز شهادت او را شهادت بزرگي قرار داد. اين نعمت عظيم بر حاج قاسم که شايسته آن بود، گوارا باشد. حاج قاسم بايد همين‌جور به شهادت مي‌رسيد.

نبوغ خدادادي شهيد سليماني در فهم موقعيت ها، تيزبيني و واقع بيني نسبت به امور، شناخت دقيق دشمن، تجزيه و تحليل صحيح تحولات، قدرت سازماندهي نيروها و امکانات، رفع موانع داخلي و خارجي، تبديل تهديدها به فرصت، قدرت انتخاب تاکتيک هاي مناسب، ايمان و توکل او به خداوند و آموزه هاي مکتبي، اعتماد او به دقت و صحت رهنمودهاي رهبر انقلاب، پذيرش خطرات ناشي از ريسک ابتکار عمل و تصميمات راهبردي از ويژگي هاي شهيد سليماني بود که از او چهره اي کم نظير و شايد بي نظير ساخته بود.

اعتراف دوست و دشمن به توانايي ها و ويژگي هاي برجسته شهيد سليماني به ويژه در حوزه مديريت و فرماندهي راهبردي، حاکي از آن است که دشمن شخصيت بسيار مهمي را مورد هدف قرار داد. از سوي ديگر، فقدان اين فرمانده بزرگ، سرمايه ارزشمندي را از ما ستاند که به سادگي قابل جبران نيست        

با اين حال مکتبي که امثال سليماني ها را در دامان خود پروراند، قادر به پرورش سليماني هاي ديگري خواهد بود. مشعل سليماني که به تعبير مقام معظم رهبري در تراز يک «مکتب» ظاهر شده، همچنان برافروخته است و بازماندگان را به اين راه روشن و پرافتخار فرامي خواند .

به مناسبت شهادت سردار دلها شهيد قاسم سليماني به مناسبت شهادت سردار دلها شهيد قاسم سليماني
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها