En Ar

نشست رئيس دانشگاه با اعضاي تشکل ‎هاي دانشجويي برگزار گرديد

همزمان با آغازين روزهاي سال تحصيلي جديد، نشست رئيس دانشگاه با اعضاي تشکل هاي دانشجويي  صبح امروز برگزار گرديد.

   به گزارش خبرنگار فرهنگي، نشست دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه ايلام با اعضاي شوراي مرکزي تشکل هاي دانشجويي  صبح امروز با حضور دکتر شيرخاني معاون فرهنگي و اجتماعي و دکتر امامي پور مدير امور فرهنگي و  اجتماعي در محل سالن جلسات حوزه رياست برگزار گرديد.

در اين نشست دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه با تبريک ايام هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصيلي جديد، به روند ارتقاء جايگاه دانشگاه در چند سال اخير اشاره کرد و بيان داشت: بواسطه تلاش همه دانشگاهيان، جايگاه دانشگاه ايلام در سطح کشور و منطقه ارتقاء يافته که اين امر با نگاه به افتخارات و دستاوردهاي دانشجويان دانشگاه در عرصه هاي مختلف بخوبي قابل مشاهده است.

رئيس دانشگاه، افزود: براي کسب اين موفقيت همه دانشگاهيان اعم از استاد، کارمند و دانشجو زحمت کشيده اند و مديريت دانشگاه قدردان همگي آنان ميباشد.

 دکتر علي اکبري در ادامه اين نشست با اشاره به کسب موفقيت هاي ملي و منطقه اي از طرف تشکل هاي دانشجويي در چند سال اخير، بيان کرد: سياست مديريت دانشگاه ايلام بر ارتقاء همه تشکل هاي دانشجويي است و هيچ گونه نگاه حزبي در اين زمينه وجود ندارد.

رئيس شوراي فرهنگي دانشگاه در ادامه به جهت گيري کاهش هزينهها در سطح دانشگاه هاي کشور و دانشگاه ايلام پرداخت و گفت: متناسب با واقعيات مالي موجود در کشور، بايد در زمنيه کاهش هزينه ها گام برداشت و با هنرنمايي و تدبير برنامه هاي پيش بيني شده را با کيفيت مطلوب و هزينه پائين برگزار کرد تا روند توسعه دانشگاه همچنان با شتاب ادامه داشته باشد.

 رئيس دانشگاه در ادامه با اشاره به اهتمام دانشگاه براي ارائه خدمات رفاهي بهتر به دانشجويان، اظهار کرد: عليرغم مشکلات مالي، روند توسعه دانشگاه به هيچ عنوان کند نخواهد شد و از جمله در حوزه ارائه خدمات دانشجويي از تمام ظرفيت هاي موجود استفاده کردهايم و در اين راستا سلف سرويس برادران و خواهران در سال گذشته باسازي گرديد، خوابگاه هاي دانشجويي در سال جاري بهسازي و نوسازي شد، پرديس خوابگاهي خوهران و زمين چمن مصنوعي دانشگاه هم فردا با حضور دکتر صديقي معاون وزير علوم و رئيس سازمان امور دانشجويان وزارت عتف افتتاح خواهد شد.

در اين نشست دبيران سه تشکل دانشجويي دانشگاه به بيان نظرات، پيشنهادات و دغدغه هاي مورد نظر خود پرداختند و از جمله مسائلي را در زمينه اهتمام در پياده سازي اقتصاد مقاومتي، برنامه ريزي براي اجراي برنامه هاي مناسب در ايام انتخابات مجلس شوراي اسلامي، حفظ شأن دانشجويان فعال فرهنگي، تعادل در هزينهها و استفاده بيشتر از ظرفيت هاي مختلف دانشجويان بيان کردند.

 

نشست رئيس دانشگاه با اعضاي تشکل ‎هاي دانشجويي برگزار گرديد نشست رئيس دانشگاه با اعضاي تشکل ‎هاي دانشجويي برگزار گرديد نشست رئيس دانشگاه با اعضاي تشکل ‎هاي دانشجويي برگزار گرديد نشست رئيس دانشگاه با اعضاي تشکل ‎هاي دانشجويي برگزار گرديد نشست رئيس دانشگاه با اعضاي تشکل ‎هاي دانشجويي برگزار گرديد
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها