En Ar

نخستين نشست شوراي استاني هماهنگي فعاليت‎هاي قرآن و عترت دانشگاه‎هاي استان در دانشگاه ايلام برگزار گرديد

  به گزارش خبرنگار فرهنگي، نخستين نشست شوراي استاني هماهنگي فعاليت‎هاي قرآن و عترت دانشگاه‎ها و موسسات آموزش عالي استان ايلام با حضور دکتر علي‎اکبري رئيس دانشگاه ايلام، حجت‎الاسلام غياثي مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه، دکتر شيرخاني معاون فرهنگي و اجتماعي، روساء، مسئولان نهاد نمايندگي و معاونين فرهنگي دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي استان صبح ديروز در محل سالن جلسات حوزه رياست برگزار گرديد.

در اين نشست دکتر علي اکبري با اشاره به موفقيت‎هاي دانشگاه ايلام در حوزه فرهنگي، گفت: خوشبختانه دانشگاه‌هاي استان ايلام و مخصوصا دانشگاه ايلام،  از نظر انجام فعاليت‌هاي تاثيرگذار فرهنگي در جايگاه بالايي قرار دارد و انجام برنامه‌هاي مذهبي مانند مراسم اعتکاف و ديگر برنامه‌هاي عبادي از شور توام با شعور به معناي واقعي، برخوردار است.

دکتر علي اکبري با بيان اينکه به برکت فعاليت نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري و معاونت فرهنگي و اجتماعي دانشگاه ايلام در اين عرصه پويايي ويژه‌اي وجود دارد، تصريح کرد: امروز دانشگاه ايلام به گواهي معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم کارنامه‌ي موفقي دارد که نتيجه تلاش همه‌ي کساني است که دلسوزانه به دنبال انجام فعاليت فرهنگي تاثيرگذار هستند.

رئيس دانشگاه ايلام با تاکيد بر اينکه کار در حوزه فرهنگ، سرمايه‌گذاري است، تصريح کرد: با توجه به مشکلات اقتصادي کشور بايد به دنبال ابتکاراتي در اين حوزه بود تا با هزينه‌ي کمتر بيشترين بهره‌وري و تاثيرگذاري را داشته باشيم.

دکتر علي‌اکبري با اشاره به فعاليت خوب دانشگاهيان استان در  ايام اربعين و برگزاري اردوهاي راهيان‌نور، تصريح کرد: با وجود دانشجويان دغدغه‌مند کانون‌هاي قرآن و عترت فعال هستند که اميدواريم در سال جديد فعال‌تر شوند و براي رسيدن به اين هدف مجموعه‌ي دانشگاه سنگ‌ تمام خواهند گذاشت

دکتر علي اکبري در ادامه با ابراز خرسندي از برگزاري اين نشست، تأکيد کرد: جلسات شوراي استاني هماهنگي فعاليتهاي قرآن و عترت دانشگاهها و موسسات آموزش عالي استان بايستي براساس اولويتها و مسأله محور باشد تا فعاليت هاي قرآني در سطح دانشگاههاي استان و ازجمله دانشگاه ايلام ارتقاء يابد.

در ادامه حجت‎الاسلام غياثي مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه با تأکيد بر تربيت دانشجويان و الگو سازي بر اساس قرآن و لزوم پناه بردن به اين کتاب آسماني براي ايستادگي در برابر هجمه هاي فرهنگي استکبار، توضيحاتي را درباره روند تصويب و ابلاغ آئين نامه شوراي استاني هماهنگي فعاليت‎هاي قرآن و عترت دانشگاه‎هاي استانها ارائه کرد.

در ادامه اين نشست، حاضرين به بيان نظرات، پيشنهادات و راهکارهاي مورد نظر خود پرداختند.

نخستين نشست شوراي استاني هماهنگي فعاليت‎هاي قرآن و عترت دانشگاه‎هاي استان در دانشگاه ايلام برگزار گرديد نخستين نشست شوراي استاني هماهنگي فعاليت‎هاي قرآن و عترت دانشگاه‎هاي استان در دانشگاه ايلام برگزار گرديد
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها