En Ar

اطلاع رساني ثبت نام دانشجويان جديدالورود آموزشکده فني مهندسي وکشاورزي دهلران - سال تحصيلي 1401_1400

با سلام و تبريک به مناسبت قبولي و ورود به آموزشکده فني مهندسي وکشاورزي دهلران بر اساس برنامه ريزي بعمل آمده، ثبت نام و پذيرش در دانشگاه ايلام بر اساس برنامه زير و بصورت کاملا غيرحضوري مي باشد. خواهشمند است با هدف جلوگيري از بي نظمي و ثبت نام هرچه آسانتر، مراحل زير را به ترتيب انجام داده و از جابجايي زمانها خودداري فرماييد.

تذکر مهم: انجام تمام مراحل ثبت نام بصورت زير براي تمام دانشجويان ضروري بوده و عدم انجام هريک از مراحل باعث ناقص شدن ثبت نام شده و از تحصيل دانشجو جلوگيري بعمل خواهد آمد.

بطورکلي ثبت نام از پذيرفته شدگان در  آموزشکده فني مهندسي وکشاورزي دهلران طي چهار مرحله انجام مي گيرد:

الف- ثبت نام آموزشي

الف-1- مرحله ثبت نام اينترنتي

اين مرحله از ثبت نام بصورت اينترنتي از روز يکشنبه 1400/07/11 تا چهارشنبه 1400/07/14 بصورت غيرحضوري انجام گرفته و نيازي به مراجعه دانشجو به دانشگاه نمي باشد. اين مرحله از ثبت نام شامل:

- ابتدا دانشجو با مراجعه به آدرس https://uid.ilam.ac.ir/reg با وارد نمودن کد ملي بعنوان شناسه کاربري و رمز عبور (تکرار براي شناسه و رمز عبور) جهت دريافت کد کاربري و پسورد يکتا (که در تمام مراحل تحصيل کاربردي و با اهميت است) اقدام نماييد. اين شناسه پس از پايان عمليات به شماره موبايل شما ارسال خواهد شد (سامانه فوق از روز يکشنبه 1400/07/11 براي دانشجويان فعال خواهد بود).

توجه: درصورت وجود ابهام در مورد کد يکتا با شماره 08459241246 (خانم رضايي نسب) تماس حاصل فرماييد

- در مرحله بعد با مراجعه به سامانه آموزشي دانشگاه به آدرس http://edu.ilam.ac.ir/home/Default.htm (سيستم گلستان دانشگاه ايلام) مراجعه نموده و از قسمت ورود به سيستم با استفاده از شناسه کاربري و رمز عبور (که در مرحله قبل پيامک شده است) وارد سامانه شده و با استفاده از راهنماي ثبت نام غيرحضوري سامانه گلستان نسبت به ثبت مشخصات اقدام نماييد.

* بدون دريافت کد کاربري يکتا، امکان صدور کارت دانشجويي وجود ندارد.

* اطلاعات وارد شده متعاقباً توسط آموزش دانشگاه صحت سنجي شده و مسئوليت صحت اطلاعات بعهده دانشجو مي باشد. چنانچه در هر مرحله از تحصيل، دانشگاه متوجه مغايرتي در اطلاعات ثبت شده گردد، قبولي دانشجو کان لم يکن تلقي خواهد شد.

-جهت دريافت کد تاييديه ديپلم و وپيش دانشگاهي در در اين مرحله در منوي اطلاعات دانشجو قسمت اول بر روي لينک http://emt.medu.ir  کليک نموده و داده هاي مربوطه را وارد نماييد.

- فرمهاي زير را دانلود کرده، تکميل و در سامانه بارگزاري نماييد:

پس از ثبت نام اينترنتي، دانشگاه نسبت به انتخاب واحد براي تمامي دانشجويان اقدام نموده و متعاقباً بصورت اطلاعيه عمومي و پيامک نحوه شرکت در کلاسهاي مجازي اعلام خواهد شد.

الف-2- ارسال مدارک بصورت پستي تا تاريخ 1400/07/25

    پس از تکميل فرآيند ثبت نام اينترنتي، دانشجو لازم است مدارک زير را بصورت پست پيشتاز  به  آدرس: ايلام بلوار پژوهش دانشگاه ايلام سازمان مرکزي- اداره کل آموزش-واحد پذيرش و ثبت نام صندوق پستي 516-69315 و کد پستي 6939177111  ارسال نمايد.لازم به ذکر است درج نام و نام خانوادگي داوطلب، رشته و مقطع تحصيلي قبولي بر روي پاکت الزامي است

توجه: در مورد مدارکي که ارسال اصل آنها ضروري است، بايستي ضرورتاً نسخه اصل آنها ارسال گردد، در صورت ارسال کپي، ثبت نام ناقص و فرآيند ثبت نام شما در دانشگاه لغو مي گردد.  

- اصل و کپي  مدرک ديپلم و ريزنمرات 2 سال ماقبل ديپلم (نظام قديم آموزش متوسطه)  

- اصل و کپي مدرک پيش دانشگاهي و ريزنمرات پيش دانشگاهي (نظام آموزشي سال واحدي يا ترمي واحدي)

- اصل و کپي مدرک ديپلم و ريزنمرات دوره متوسطه يا کارنامه 102 واحدي (نظام آموزشي سال واحدي يا ترمي واحدي )

- اصل مدرک يا گواهي موقت پايان تحصيلات دوره دوم متوسطه با مهر و امضاي مدير دبيرستان با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرک (6-3-3)

- ريز نمرات دوره متوسطه دوم (6-3-3)

- اصل فرم 602 (گزارش کلي سوابق تحصيلي پايه هاي دهم تا دوازدهم) که بايستي از مدرسه محل تحصيل با درج مهر و امضا  اخذ گردد (مخصوص دانش آموزان نظام آموزشي (6-3-3))

- اصل و کپي مدرک کارداني جايگزين مدرک پيش دانشگاهي (ويژه پذيرفته شدگان داراي ديپلم رشته هاي فني و حرفه اي و کاردانش  به جز دارندگان مدرک ديپلم نظام آموزشي جديد (6-3-3) )

- کپي صفحه اول دفترچه  بيمه درماني (درصورت دارا بودن) اعم از خدمات درماني ،تامين اجتماعي و.....

- فرم هاي تکميل شده که قبلاً دريافت و تکميل شده اند.

- 6 قطعه عکس

- فرم انصراف از دانشگاه قبلي با تاريخ انصراف حداکثر 1400/06/31 (مخصوص دانشجويان انصرافي)

- اصل حکم مرخصي سالانه براي کارمندان دولت يا موافقت رسمي و بدون قيد و شرط سازمان مطبوع در قالب فرم شماره 12

- کپي کارت پايان خدمت يا معافيت براي آقايان (يا هر مدرک ديگر که نشان دهنده وضعيت نظام وظيفه باشد).

- مشمولين خدمت مقدس سربازي و همچنين دارندگان برگه اعزام به خدمت جهت اخذ معافيت تحصيلي از طريق لينک زير اقدام کنند:

راهنماي ثبت درخواست معافيت تحصيلي                                                           

                                                        services.epolice.ir

- پذيرفته شدگاني که در حين انجام  خدمت سربازي هستند بايد از طريق لينک زير درخواست معافيت تحصيلي ثبت کنند و پس از تاييد دانشگاه توسط يگان از خدمت ترخيص شوند:

services.epolice.ir

وجه: دانشجويان انصرافي که قبلا از معافيت تحصيلي استفاده نموده اند مي بايست حداکثر تا تاريخ 1400/06/31 معافيت تحصيلي قبلي خود را با مراجعه به حوزه نظام وظيفه  لغو نموده و درخواست معافيت جديد را از طريق لينک زير ثبت نمايند:

services.epolice.ir

 پذيرفته شدگان اتباع غير ايراني ملزم به ارسال  کپي يکي از مدارک اقامتي يا شناسايي معتبر زير مي باشند:

1- گذرنامه داراي حداقل 6 ماه مجوز اقامت

2- دفترچه پناهندگي سياسي صادره از سوي نيروي انتظامي

3- کارت هويت ويژه اتباع غير ايراني داراي اعتبار در سال 1400 صادره از سوي اداره کل امور اتباع و مهاجرين خارجي وزارت کشور

4- آخرين کارت آمايش معتبر بر اساس اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرين خارجي وزارت کشور

تذکر: کليه پذيرفته شدگان اتباع غير ايراني در دوره هاي روزانه موظف به پرداخت شهريه تحصيلي حداکثر به ميزان 80 درصد شهريه دوره هاي نوبت دوم(شبانه) مي باشند.

ب- ثبت نام عضويت  نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاهها

جهت ثبت نام امور نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري به لينک زير مراجعه نماييد:

https://survey.porsline.ir/s/7MSSuAd

ج- ثبت نام امور فرهنگي

جهت ثبت نام امور فرهنگي به لينک زير مراجعه نماييد:

 https://kamand.ilam.ac.ir/jadid

د- ثبت نام رفاه دانشجويي

جهت ثبت نام امور رفاه دانشجويي به لينک زير مراجعه نماييد:

https://www.ilam.ac.ir/file_bank/1400/86140072-stdd-1400.docx

نکات مهم:

1- مراحل بعدي ثبت نام و انتخاب واحد و همچنين شرکت در کلاسهاي آموزشي متعاقباً در سايت دانشگاه و يا بصورت پيامکي ارسال خواهد شد. خواهشمند است براي انجام بهينه ثبت نام، مراحل و موارد فوق را رعايت نموده و از مراجعه غيرضروري اجتناب فرماييد. با توجه به شرايط موجود، در صورت مراجعه، کارشناسان آموزش دانشگاه پاسخگو نبوده و لطفاً موارد مورد ابهام را بصورت تلفني پيگيري نماييد (شماره تماس جهت موارد ضروري 08459241293 پاسخگو خواهند بود).

2- شيوه و مراحل ثبت نام پذيرفته شدگان با آزمون و همچنين بدون آزمون (سوابق تحصيلي) کاملاً بصورت يکسان و مطابق روش ذکر شده فوق مي باشد.

3- هيچگونه درخواست مهمان و يا انتقال به دانشگاههاي ديگر در نيمسال اول پذيرفته نمي باشد و موارد درخواستي پس از اتمام نيمسال اول تحصيل با ثبت نام از طريق پورتال وزارت علوم  قابل بررسي مي باشد.

4- پذيرفته شدگان گرامي لطفا از تمامي مدارک اصلي خود قبل از ارسال به دانشگاه چندين نسخه کپي  نزد خود نگهداري نمايند چون در زمان تحصيل امکان دسترسي به مدارک وجود ندارد.

5- دانشگاه ايلام مجوز جذب هيچ دانشجويي خارج از چارچوب سازمان سنجش ندارد و تمامي پذيرفته شدگان از اين طريق به دانشگاه معرفي شده و لذا از مراجعه جهت ثبت نام بصورت مستقل پرهيز فرماييد.

6- پذيرفته شدگان اولويتهاي بعدي در کارنامه سبز بايستي حتماً از طريق سازمان سنجش اقدام نموده و از طريق معرفي نامه سازمان سنجش به دانشگاه ايلام مراجعه نمايند.

 

اطلاع رساني ثبت نام دانشجويان جديدالورود آموزشکده فني مهندسي وکشاورزي دهلران - سال تحصيلي 1401_1400
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها