En Ar

ثبت نام پذيرفته شدگان کارداني به کارشناسي سال 1399 دانشگاه ايلام

قابل توجه پذيرفته شدگان کارداني به کارشناسي سال 1399 دانشگاه ايلام

با سلام و تبريک به مناسبت قبولي در آزمون سراسري و ورود به دانشگاه ايلام، بر اساس برنامه ريزي بعمل آمده، ثبت نام و پذيرش در دانشگاه ايلام بر اساس برنامه زير مي باشد. خواهشمند است با هدف جلوگيري از بي نظمي و ثبت نام هرچه آسانتر، مراحل زير را به ترتيب انجام داده و از جابجايي زمانها خودداري فرماييد.

بطورکلي ثبت نام از پذيرفته شدگان در دانشگاه ايلام طي سه مرحله انجام مي گيرد:

  • الف- ثبت نام آموزشي
  • الف-1- مرحله ثبت نام اينترنتي
  • اين مرحله از ثبت نام بصورت اينترنتي از روز دوشنبه 5 آبان 1399 تا جمعه 9 آبان 1399 بصورت غيرحضوري انجام گرفته و نياز به مراجعه دانشجو به دانشگاه نمي باشد. اين مرحله از ثبت نام شامل:
  • - ابتدا دانشجو با مراجعه به آدرس https://uid.ilam.ac.ir/reg با وارد نمودن کد ملي بعنوان شناسه کاربري و رمز عبور (تکرار براي شناسه و رمز عبور) جهت دريافت کد کاربري و پسورد يکتا (که در تمام مراحل تحصيل کاربردي و با اهميت است) اقدام نماييد. اين شناسه پس از پايان عمليات به شماره موبايل شما ارسال خواهد شد (سامانه فوق از روز دوشنبه 5 آبان 1399 براي دانشجويان فعال خواهد بود).
  • - در مرحله بعد با مراجعه به سامانه آموزشي دانشگاه به آدرس http://edu.ilam.ac.ir/home/Default.htm (سيستم گلستان دانشگاه ايلام) مراجعه نموده و از قسمت ورود به سيستم با استفاده از شناسه کاربري و رمز عبور (که در مرحله قبل پيامک شده است) وارد سامانه شده و با استفاده از راهنماي ثبت نام غيرحضوري سامانه گلستان نسبت به ثبت مشخصات اقدام نماييد.
  • * بدون دريافت کد کاربري يکتا، امکان صدور کارت دانشجويي وجود ندارد.
  • * اطلاعات وارد شده متعاقباً توسط آموزش دانشگاه صحت سنجي شده و مسئوليت صحت اطلاعات بعهده دانشجو مي باشد. چنانچه در هر مرحله از تحصيل، دانشگاه متوجه مغايرتي در اطلاعات ثبت شده گردد، قبولي دانشجو کان لم يکن تلقي خواهد شد.
  • - فرمهاي زير را دانلود کرده، تکميل و در سامانه بارگزاري نماييد:
  • پرسشنامه ثبت نام آموزشي (pdf)
  • فرم شماره 1 آموزشي (pdf)
  • فرم شماره 2 آموزشي (pdf)
  • فرم شماره 4 آموزشي (pdf)
  • فرم شماره 5 آموزشي (pdf)
  • فرم شماره 6 آموزشي (pdf)
  • فرم شماره 7 آموزشي (pdf)
  • فرم شماره 8 آموزشي (pdf)

 

پس از ثبت نام اينترنتي، دانشگاه نسبت به انتخاب واحد براي تمامي دانشجويان اقدام نموده و در اطلاعيه هاي بعدي، نحوه شرکت در کلاسهاي مجازي اعلام خواهد شد.

 

الف-2- ارسال مدارک بصورت پستي تا تاريخ 23 آبان 1399

    پس از تکميل فرآيند ثبت نام اينترنتي، دانشجو لازم است مدارک زير را بصورت پست پيشتاز  به  آدرس : ايلام بلوار پژوهش دانشگاه ايلام سازمان مرکزي- اداره کل آموزش-واحد پذيرش و ثبت نام صندوق پستي 516-69315 و کد پستي 6939177111  ارسال نمايد.لازم به ذکر است درج نام و نام خانوادگي داوطلب، رشته ومقطع تحصيلي قبولي بر روي پاکت الزامي است

- اصل و کپي مدرک کارداني (در صورتي که ارائه اصل مدرک يا گواهي موقت مقدور نباشد، لازم است فرم شماره 7 تکميل و پس از تأييد دانشگاه، ارسال گردد)

- کپي تمام صفحات شناسنامه و کارت ملي

- 12 قطعه عکس

- اصل و کپي کارت پايان خدمت يا معافيت يا دفترچه آماده به خدمت براي آقايان (يا هر مدرک ديگر که نشان دهنده وضعيت نظام وظيفه باشد).

- پذيرفته شدگاني که در حين انجام  خدمت سربازي هستند جهت انجام امور ترخيص از خدمت و اخذ معافيت تحصيلي ميبايست به دانشگاه مراجعه نمايند.

 

- کپي صفحه اول دفترچه  بيمه درماني  (درصورت دارا بودن) اعم از خدمات درماني ،تامين اجتماعي و.....

- فرم هاي تکميل شده که قبلاً دريافت و تکميل شده اند.

 

ب- ثبت نام امور فرهنگي

  1. براي شناسايي توانمندي­ها و استعدادهاي شخصي خود لطفا پرسشنامه فرهنگي دانشجويان را تکميل و ضمن بارگزاري در سامانه، به همراه مدارک ارسال شود.

 

ج- ثبت نام رفاه دانشجويي

1) در اين مرحله بايستي در پورتال دانشجويي صندوق رفاه وزارت علوم به آدرس (bp.swf.ir) ثبت نام و شماره پرونده دريافت گردد.

 

* لازم به ذکر است در صورت مراجعه به دانشگاه (حضوري شدن دانشجويان که از طرف دانشگاه اعلام خواهد شد)، داشتن شماره پرونده ضروري بوده و دانشجويان بايستي نسبت به تکميل فرم تسهيلات رفاهي و تحويل مدارک مورد نياز نيز اقدام نمايند:

 

2) ثبت نام سراهاي دانشجويي (خوابگاه):

1-2- پرداخت وديعه خوابگاه ويژه دانشجويان متقاضي خوابگاه به مبلغ 2000000 ريال (دويست هزار تومان) به حساب قرض الحسنه دانشجويان به شماره حساب 1917068298 بانک تجارت بنام معاونت دانشجويي دانشگاه ايلام

2-2- مطالعه و تکميل اطلاعات و فرم هاي سراهاي دانشجويي با مراجعه به لينک زير:

 

3) مرکز بهداشت، درمان و مشاوره: دانشجويان گرامي جهت تشکيل پرونده مشاوره در دانشگاه لطفاً به آدرس هاي زير مراجعه و نسبت به تکميل فرم ها اقدام نموده و در صورت نياز کارشناسان با شما تماس خواهند گرفت.

لينک کارنامه سلامت روان:

http://portal.saorg.ir/mentalhealth

لينک کارنامه سلامت جسم:

http://portal.saorg.ir/physicalhealth

 

**  دانشجوياني که داراي حکم و عناوين قهرماني در رشته هاي مختلف ورزشي و يا داراي مدرک مربيگري و داوري مي باشند (در صورت حضوري شدن دانشگاه) به نماينده مديريت تربيت بدني مستقر در محل مراجعه نمايند.

 

نکات مهم:

1- خواهشمند است براي انجام بهينه ثبت نام، مراحل و موارد فوق را رعايت نموده و از مراجعه غيرضروري اجتناب فرماييد. با توجه به شرايط موجود، در صورت مراجعه، کارشناسان آموزش دانشگاه پاسخگو نبوده و لطفاً موارد مورد ابهام را بصورت تلفني پيگيري نماييد (شماره تماس جهت موارد ضروري 08459241293 پاسخگو خواهند بود).

2- شيوه و زمان تشکيل کلاسها در اطلاعيه هاي بعدي دانشگاه اعلام خواهد شد.

3- هيچگونه درخواست مهمان و يا انتقال به دانشگاههاي ديگر در نيمسال پذيرفته نمي باشد و موارد درخواستي پس از اتمام نيمسال اول تحصيل با ثبت نام از طريق پورتال وزارت علوم  قابل بررسي مي باشد.

 

ثبت نام پذيرفته شدگان کارداني به کارشناسي سال 1399 دانشگاه ايلام
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها