1. تهيه و تنظيم اساسنامه، آئين نامههاي اجرايي، فرم پذيرش، فرم داوري و اطلاعات شناسنامه اي پرسنلي و کارگاهي شرکت هاي فناور پذيرش شده در مرکز.
2. راه اندازي سايت اينترنتي مرکز رشد و کارآفريني به آدرس www.iuui.ir. که در آن موضوعات خبري، برگزاري جشنوارهها و همايش هاي مرتبط به روز رساني ميشود.
3. انتخاب داوران و ناظران به منظور داوري و بررسي طرح هاي ارائه شده به مرکز رشد.
4. تبليغات و پخش تيزر تلويزيوني به منظور جذب و پذيرش مخترعان و مبتکران در شبکه هاي ملي و استاني به تعداد 120 مرتبه و با کمترين هزينه.
5. راه اندازي سيستم ارسال پيامک اين مرکز جهت اطلاع رساني به مخاطبين مورد نظر.
6. اطلاع رساني به کليه مراکز آموزشي و صنعتي استان در خصوص معرفي افراد مخترع و نو آور به اين مرکز جهت استفاده از تسهيلات.
7. بررسي، ارزيابي و داوري تعداد 38 طرح ارائه شده شرکت هاي فناور و صاحبان ايده.
8. شرکت در همايش ها، جلسات و حضور فعال در نمايشگاه هاي مرتبط با مرکز در داخل و خارج استان.
9. برگزاري سه جلسه داوري با حضور اساتيد،کارشناسان و داوران مربوطه جهت جذب و پذيرش شرکتهاي فناور و مخترعان استاني در مرکز.
10. جذب، پذيرش و انعقاد قرارداد 12 شرکت فناور که افزايش 200 درصدي نسبت به مشابه سال قبل در سال 91 نشان ميدهد.
11. اعطاي تسهيلات حمايتي به 8 شرکت فناور پذيرش شده جهت توليد و تجاري سازي محصول طرح هاي ارائه شده به مرکز رشد.
12. تهيه کتب و سي دي هاي آموزشي و انگيزشي با موضوعات کارآفريني جهت دانشجويان.
13. بازديد از طرح هاي در حال اجراي شرکت هاي فناور پذيرفته شده در مرکز و شهرستانهاي تابعه.
14. معرفي پنج شرکت فناور پذيرفته شده به کار گروه اشتغال و سرمايه گذاري استان جهت دريافت تسهيلات 300 ميليون ريالي از صندوق مهر رضا (ع).
15. برگزاري دوره ها و کلاس هاي مختلف با موضوعات کار آفريني و آموزشي جهت دانشجويان شامل:
اتوماسيون اداري 30 نفر | کارآفريني با شايستگي kab 91نفر | کاربرد رايانه و اينترنت در محيط کار 112 نفر | Gis 28 نفر | ماکت سازي 43 نفر | 3DMAX 42 نفر |
توليد چند رسانه اي 18 نفر | جوجه کشي 44 نفر | تعمير و نگهداري رايانه شخصي 28 نفر | GPS 12 نفر | فتوشاب 78 نفر | TCP/IP 14 نفر |
ICDL درجه يک 20 نفر | نرم افزار هلو 14 نفر | سرپرستي سيستم و نگهداري تعميرات 28 نفر | Spss 14 نفر | اتوکد 32 نفر | plc 23نفر |
16. پخش فيلم هاي مرتبط با موضوعات کارآفريني و کسب و کار جهت دانشجويان در ترم گذشته.
17. تهيه و توزيع بيش از 1000 نسخه بروشور آشنايي با مرکز رشد و کارآفريني در بين دانشجويان جديدالورود.
18. برگزاري جلسات و نشست هاي مشترک با دانشجويان و اساتيد در خصوص موضوعات کارآفريني.
19. تجهيز و فضا سازي دفتر مرکز رشد در محل ساختمان معاونت دانشجويي و فرهنگي و بازارچه دانشگاه به منظور تعامل بيشتر با دانشجويان.
20. تهيه ، توزيع و ارزيابي فرم نظر سنجي از دانشجويان در زمينه موضوعات کار آفريني.
© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است