1- نام مناقصه گزار: دانشگاه ايلام
2- موضوع مناقصه : خريد مواد اوليه، طبخ و توزيع غذاي دانشجويان دانشگاه ايلام شامل دو سلف برادران و خواهران به همراه سلف و سرويس اساتيد و کارکنان
3- واحد کار : مطابق شرايط مندرج در اسناد مناقصه .
4- مبلغ و نوع تضمين شرکت در مناقصه : واريز وجه نقد به مبلغ 1500000000 ريال (يک ميليارد و پانصد ميليون ريال) جهت سلف و سلف برادران و خواهران به طور جداگانه به حساب شماره 1917076215 به نام سپرده دانشگاه ايلام نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه و مبلغ 300000000 ريال (سيصد ميليون ريال) جهت سلف اساتيد و کارکنان به شماره حساب فوق واريز نمايد.
5- تاريخ و محل دريافت اسناد مناقصه : از تاريخ انتشار آگهي در روزنامه (روز چهار شنبه مورخ 3/6/95) با مراجعه حضوري به اداره اموال دانشگاه با معرفي نامه شرکت
6- مدت اعتبار پيشنهادات : تا زمان اعلام برنده نهايي مناقصه .
7- زمان و محل جلسه توجيهي : روز يک شنبه مورخ 7/6/95 سالن آيت الله حيدري دانشگاه.
8- آخرين مهلت ارائه مدارک و اسناد تکميل شده جهت شرکت در مناقصه : تا پايان وقت اداري (ساعت ?5) روز چهار شنبه مورخ 10/6/95
9- واريز مبلغ يک ميليون ريال به نام حساب تمركز درآمد اختصاصي دانشگاه به شماره حساب 7875307111 نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه جهت خريد اسناد مناقصه و ارايه فيش آن به اداره اموال.
10- زمان ومحل بازگشايي پاکتهاي مناقصه :
مرحله اول : راس ساعت 10-8 صبح روز شنبه مورخ 13/6/95
مرحله دوم : راس ساعت 12-10 صبح روز شنبه مورخ 13/6/95
11-محل برگزاري جلسات: سالن جلسات حوزه رياست دانشگاه ايلام
12 - نشاني مناقصه گزار : ايلام، بلوار پژوهش، دانشگاه ايلام، ساختمان مرکزي، اداره اموال
13 – هزينه چاپ آگهي مناقصه در روزنامه به عهده برنده مناقصه مي باشد.
© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است