دانشگاه ايلام در نظر دارد مناقصه عمومي خدمات (خريد، پخت و توزيع سلف سرويس خواهران و برادران) به شماره (2098000260000006 و 2098000260000007) را از طريق سامانه تدارکات الکترونيکي دولت برگزار نمايد. کليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت اسناد مناقصه تا ارائه پيشنهاد مناقصهگران و بازگشايي پاکتها از طريق درگاه سامانه تدارکات الکترونيکي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصهگران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذکور و دريافت گواهي امضاي الکترونيکي را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.
تاريخ انتشار مناقصه در سامانه 1398/05/12 ميباشد.
مهلت زماني دريافت اسناد مناقصه از سايت: 1398/05/12 لغايت 1398/05/17
مهلت زماني ارائه پيشنهاد: 1398/05/28
زمان بازگشايي پاکت ها: 1398/05/28
اطلاعات تماس دستگاه مناقصه گزار جهت دريافت اطلاعات بيشتر در خصوص اسناد مناقصه و ارائه پاکت ها
الف) آدرس: ايلام- بلوار پژوهش- دانشگاه ايلام
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه: مرکز تماس: 41934-21
دفتر ثبت نام: 85193768 و 88969737
© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است