«آگهي فراخوان مناقصه يک مرحلهاي»
دانشگاه ايـلام در نظر دارد انجام امور مربوط به خدمات اداري، پشتيباني و نظافت خوابگاههاي خود را به متراژ 128256 مترمربع را به صورت مناقصه عمومي يک مرحلهاي از طريق سامانه تدارکات الکترونيکي دولت برگزارنمايد. از شرکتهاي واجد شرايط دعوت ميگردد جهت دريافت اسناد مناقصه، ارائه پيشنهاد قيمت از تاريخ 1401/02/10 تا پايان وقت اداري، به سامانه تدارکات الکترونيکي دولت مراجعه نمايند.
شرايط مناقصه:
1-آيين نامه مالي و معاملاتي دانشگاهها و مؤسسات پژوهشي کشور و کليه شرايط عمومي پيمان که مغاير با آيين نامه موصوف نباشد بر اين مناقصه حاکم است.
2-ارائه گواهي صلاحيت ايمني و پروانه کار شرکت معتبر الزامي مي باشد.
3- برآورد موارد پرداختي براي دستمزد افرادي که حجم کار اعلام شده را انجام مي دهند، بر اساس قانون کار و طرح طبقه بندي مشاغل و نرخ اعلامي اين دانشگاه ( جدول شماره يک ) انجام شود.
4-کليه پرداخت ها براساس قانون کار و احتساب سنوات در نظرگرفته شده است. لذا شرکت کنندگان محترم بايد براساس قانون کار قيمت پيشنهادي را ارائه نمايند.( پايه سنوات، حق سنوات، عيدي، بن و مسکن، حق لباس، 30 ساعت اضافه کار براي هر نفر، ماموريت، باز خريد 9 روز مرخصي بر اساس جمع حکم و حق اولاد در آناليز محاسبه شده و شرکت ها موظف به پرداخت ميباشند)
5-مبلغ 15 ميليارد ريال ضمانت نامه بانکي جهت شرکت در مناقصه دريافت مي گردد.
6-با توجه به مبلغ مناقصه، داشتن سابقه انجام حداقل دو قرارداد مشابه در زمينه اين مناقصه الزامي مي باشد.
7-ارائه فرم خود اظهاري اعلام کارهاي در دست اجرا و ظرفيت آماده به کار الزامي مي باشد.
8-مزد روزانه با پايه سنوات، حق لباس ماهانه، عيدي و سنوات ماهانه، 30 ساعت
9-اضافه کار ماهانه براي يک نفر و 10 روز ماموريت ماهانه وتمام پرداخت ها بر اساس مزد اعلامي جدول شماره يک مي باشد.
10- اولويت با شرکت هاي بومي مي باشد.
11-بارگذاري آناليز پيشنهادي مهر و امضاء شده توسط شرکت بر اساس نرخ هاي درج شده در جدول ارائه شده دانشگاه الزامي مي باشد.
12- کليه اسناد مناقصه بايد توسط شرکت مهر و امضاء شود و پس از بارگذاري به همراه اسناد شرکت در موعد مقرر تحويل دبيرخانه مرکزي داده شود.
13-حضور دائم نماينده شرکت در دانشگاه الزامي مي باشد.
14-شرکت هايي که در سنوات گذشته قرارداد انجام کار داشته اند و تا کنون مبادرت به تسويه حساب و ارائه مفاصا حساب ننموده اند نمي توانند در اين مناقصه شرکت نمايند.
15-دانشگاه در رد يا قبول پيشنهادات مختار است.
16-هزينه چاپ آگهي و سامانه تدارکات الکترونيک بر عهده برنده مناقصه مي باشد.
17-در صورت هرگونه ابهام، قبل از درج قيمت با شماره تلفن 32221635 مديريت امور اداري و پشتيباني دانشگاه تماس حاصل نماييد.
© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است