En Ar

پيام آقاي دکتر علي اکبري رياست محترم دانشگاه به مناسبت آغاز سي‌ وهفتمين بهار آزادي

 دهه مبارک فجر مطلع درخشان استقلال و رهايي ملت ايران، يادمان به بار نشستن مبارزات مردماني است که در پرتو انفاس مسيحايي خميني کبير (قدس سره) فصلي تازه را در تاريخ پرشکوه ايران اسلامي رقم زدند .

جامعه دانشگاهي  با اعلام انزجار از اهانت به ساحت مقدس پيامبر مهر و رحمت (ص) و  گرامي داشت ياد و خاطره شهيدان و مبارزان انقلاب اسلامي خود را به پيروي از منويات رهبرمعظم انقلاب و تلاش در جهت تحقق اهداف آرمان هاي نظام مقدس اسلامي  متعهد مي داند .

بدون ترديد توسعه آموزش عالي در سطح ملي به صورت عام و در مناطق غير برخوردار نظير استان ايلام به صورت خاص  از برکات نظامي است که جامعه دانشگاهي در آفرينش و استمرار آن نقشي بي بديل داشته اند. اينک که اقتدار نظام مستلزم  استمرار مجاهدت در عرصه علم، فناوري و پژوهش  مي باشد، در سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي" جامعه دانشگاهي با بهره گيري از خرد جمعي و تدبير و اميد،   تمام تلاش و کوشش خود را به کار خواهد بست تا بار ديگر در اين بزنگاه تاريخي وظيفه ملي و ديني خود را  به نحو احسن به انجام رساند. رجاء واثق دارد که اين مجاهدت خاموش و صادقانه مرضي رضاي حضرت حق قرار خواهد گرفت.

پيام آقاي دکتر علي اکبري رياست محترم دانشگاه به مناسبت آغاز سي‌ وهفتمين بهار آزادي
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها