En Ar

پيام تسليت رئيس دانشگاه ايلام به مناسبت شهادت حضرت آيت الله سيد ابراهيم رئيسي

بسم الله الرحمن الرحيم

«منَ الْمُؤْمِنِينَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِيلاً»

  انسان‌هاي که زيست مؤمنانه دارند، در راه خدا جهادگونه تلاش مي‌کنند و در خدمت به مردم سر از پا نمي‎‌شناسند، پاداششان شهادت است و بايد همچنين باشد. آيت‌الله دکتر رئيسي، آن انسان  مجاهد، خالص، پرتلاش که در خدمت به مردم هرگونه خطري را به جان مي‌خريد، در صدر چنين  مؤمنيني قراردارد. ايشان به حقيقت شهادت‌گونه زيست و در دامن پر مهر امام رضا عليه‌السلام همراه با ياران خدومش به مولاي خود حضرت ابا عبدالله الحسين عليه‌السلام پيوست.

اينجانب به نيابت از همه دانشگاهيان استان ايلام و به ويژه اساتيد گرانقدر، کارمندان متعهد و دانشجويان عزيز دانشگاه ايلام، شهادت اين مرد بزرگ و خستگي‌ناپذير و هيئت همراه را به ساحت مقدس حضرت بقيه الاعظم عجل الله تعالي فرجه الشريف، به رهبر معظم و حکيم انقلاب اسلامي حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي (حفظه الله) و به  ملت شريف ايران و هم استاني‌هاي گرامي تسليت عرض مي‌نمايم و براي آن خدمتگزاران صديق علو درجات و رحمت واسعه الهي و براي خانواده‌ها و بستگان شريف آنان صبر و اجر جزيل خواهانم.

 

طاهر علي‌محمدي

رئيس دانشگاه ايلام

پيام تسليت رئيس دانشگاه ايلام به مناسبت شهادت حضرت آيت الله سيد ابراهيم رئيسي
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها