برگزاری جشن با شکوه میلاد حضرت زینب(س) و بزرگداشت روزملی فناوری هسته ای

خانه خبرها

جشن بزرگ ميلاد حضرت زينب(س) و بزرگداشت روز فناوري هسته اي شب شنبه 20/1/90 با حضور حجت الاسلام و المسلمين هاشمي معاون نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري ، دکتر سياري معاون فرهنگي، دکتر نورالهي مدير امور فرهنگي و جمع کثيري از دانشجويان در سالن آمفي تئاتر آيت الله حيدري برگزار گرديد.  

به گزارش خبرنگار روابط عمومي در ابتداي مراسم حجت الاسلام و المسلمين هاشمي ضمن تبريک ميلاد خجسته حضرت زينب(س) و روز پرستار سخنراني مختصري پيرامون شخصيت حضرت زينب(س) و جايگاه والاي ايشان در رساندن پيام عاشوراوقيام امام حسين(ع) و خطبه ي تاريخي ايشان در کربلا داشتند و به قرائت اشعاري در شأن ايشان پرداختند و حضرت زينب(س) را يک الگو براي هميشه تاريخ دانستند.

معاون نهاد درادامه با اشاره به روزملي فناوري هسته اي اظهار داشت: دستيابي به چرخه کامل سوخت هسته اي که به همت جوانان ايران اسلامي وبدون کمک خارجي به دست آمده است  باعث ارتقاء جايگاه ايران درمنطقه وجهان شده است  که  اين امر دشمني وکينه استکبار  راسبب شده است.

حجت الاسلام هاشمي تصريح کرد: امروزه براي دانشجويان آگاهي و شناخت نسبت به پيشرفت ها و دستاوردهاي هسته اي يک ضرورت مي باشد و بايد خدمات مسئولين را در اين زمينه ارج نهاد.

شايان ذکر است در ادامه اين مراسم آقاي نظري از مداحان اهل بيت به مولودي خواني پرداخت و تعدادي از دانشجويان به اجراي نمايش پرداختند. 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها