برگزاری مراسم معارفه و تکریم رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام در دانشگاه ایلام

خانه خبرها
مراسم معارفه آقاي «قدرت الله رضايي» رئيس سازمان بسيج دانشجويي استان ايلام و تکريم آقاي «عارف شربي نيازي» رئيس پيشين اين سازمان، صبح روز يک‌شنبه اول بهمن ماه 1402 در محل سالن آيت الله حيدري برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومي، در اين مراسم دکتر «طاهر علي‌محمدي» رئيس دانشگاه ايلام با تقدير و تشکر از زحمات چندين ساله آقاي «عارف شربي نيازي» در سمت رئيس سازمان بسيج دانشجويي استان ايلام، براي ايشان در خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي آرزوي موفقيت نمود.

دکتر علي‌محمدي با تبريک انتصاب آقاي «قدرت الله رضايي» به سمت رئيس سازمان بسيج دانشجويي استان ايلام، يادآور شد: آقاي رضايي از دانشجويان فرهيخته دانشگاه ايلام است، که به «تواضع» شهره است و براي ايشان در انجام وظايف محوله و خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي آرزوي توفيق دارم.

رئيس دانشگاه ايلام با بيان اينکه خدمات و فعاليت‌هاي نهاد «بسيج» در سطح جامعه چشمگير است، اظهار داشت: «ولايت مداري»، «اخلاص» و «تلاش دائمي و خستگي ناپذير» سه ويژگي اصلي بسيجيان است، که باعث ماندگاري خدمات اين نهاد در سطح جامعه شده است.

دکتر علي‌محمدي «معرفت افزايي» را عامل اصلي «ولايت مداري» دانست و گفت: براي يک مؤمن، دستيابي به کمال در گِرو اطاعت‌‌پذيري از ولايت است، که اين اطاعت ديکته شده نيست، بلکه به واسطه معرفت‌افزايي حاصل مي‌شود.

رئيس دانشگاه ايلام با اشاره به اهميت انتخابات پيش رو مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري در 11 اسفند ماه سال جاري، يادآور شد: بايد از تمام ظرفيت موجود براي ترغيب مردم و جوانان براي شرکت در اين انتخابات استفاده کرد، که در اين ميان ديگر روش‌هاي سنتي جوابگو نيست، بلکه بايد زبان مفاهمه نسل جديد را شناخت و با گفتگوي چهره به چهره و استفاده از ظرفيت فضاي مجازي براي آگاه کردن و ترغيب آنان به شرکت در انتخابات استفاد کرد.

در ادامه مراسم سردار «قدرت الله کريميان» جانشين سپاه اميرالمومنين (ع) استان ايلام با اشاره به تغيير ساختار قدرت در سطح جهان، گفت:  محور مقاومت و جمهوري اسلامي ايران  در متن تحولات جهاني قرار دارند، که اين مهم يک واقعيت غير قابل انکار است، چرا که در ادبيات سياسي جهان پر تکرارترين  واژه ايران اسلامي مي‌باشد.

سردار کريميان با بيان اينکه عمليات «طوفان الاقصي» هيمنه رژيم اشغالگر قدس را در سطح جهان شکست، يادآور شد: اسرائيل در اين عمليات غافلگير شد، و قدرت نظامي، رسانه‌اي و امنيتي آن با چالش روبرو گرديد.

جانشين سپاه اميرالمومنين (ع) استان ايلام با بيان اينکه راهبرد جمهوري اسلامي در تحولات کنوني مبتني بر «دفاع مشروع» است، اظهار داشت: اقدامات جمهوري اسلامي چه در سطح دفاعي و چه در سطح تهاجمي در اين قالب قرار دارد، لذا در امتداد اين راهبرد عمليات حمله موشکي به ادلب سوريه، اربيل و پاکستان انجام گرفت، تا يک قدرت بازدارندگي براي کشور فراهم شود.

سپس آقاي «قاسمي» رئيس سازمان بسيج دانشجويي کشور با تشکر از زحمات آقاي شربي نيازي و آرزوي موفقيت براي آقاي رضايي، به روند توطئه‌هاي استکبار جهاني عليه انقلاب اسلامي اشاره کرد و گفت: دشمن بعد از ايجاد ناامني، کودتا، راه‌اندازي جنگ تحميلي، تحريم، جنگ نرم  و جنگ رسانه‌اي به جنگ ترکيبي روي آورد، که به حوادث 1401 انجاميد، اما در همه موارد ناکام شد و جمهوري اسلامي با اقتدار در مسير اهداف طراحي شده قرار دارد.

در ادامه آقاي شربي نيازي رئيس پيشين سازمان بسيج دانشجويي استان ايلام با بيان اينکه اينجانب عاشقانه در بسيج دانشجويي خدمت کردم، خاطرنشان کرد: با مطالعه و تحقيق، به اين باور رسيدم، که بسيج تمدن ساز است و لذا بايد با عشق در آن خدمت کرد، که هميشه به آن افتخار مي‌کنم.

در ادامه آقاي «قدرت الله رضايي» رئيس سازمان بسيج دانشجويي استان ايلام با بيان اينکه «بسيج دانشجويي» قلب تپنده نهاد بسيج است، گفت: دانشگاه منشأ تحولات يک جامعه است و دانشجوي محور تحولات، لذا بسيج دانشجويي قلب تپنده نهاد بسيج براي خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مي‌باشد.

آقاي رضايي با تقدير از زحمات آقاي شربي نيازي تأکيد کرد، درب بسيج دانشجويي براي فعاليت همه دانشجويان که علاقمند به سرنوشت کشور هستند باز است و سعي خواهيم کرد از تمام ظرفيت موجود براي ارتقاء سطح خدمات اين سازمان استفاده کنيم.

 

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها