برگزاری نشست هم‌اندیشی مدیر هسته گزینش دانشگاه ایلام با رئیس پارک علم و فناوری ایلام

خانه خبرها

همزمان به ايام الله دهه مبارک فجر، نشست هم‌انديشي آقاي «شهاب فتاحي» مدير هسته گزينش کارکنان دانشگاه ايلام با دکتر «محمد رضا وليزاده» رئيس پارک علم و فناوري ايلام صبح روز دوشنبه 16 بهمن ماه 1402 برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومي دانشگاه ايلام، در اين نشست آقاي فتاحي مدير هسته گزينش کارکنان دانشگاه ايلام با تبريک ايام الله دهه فجر انقلاب اسلامي، يادآور شد: نهاد گزينش به عنوان يادگار گرانقدر و ماندگار حضرت امام خميني (ره)، يک نهاد انقلابي براي خدمت و حفاظت از دستاورهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي است.

مدير هسته گزينش کارکنان دانشگاه با اشاره به منويات مقام معظم رهبري در زمينه گزينش، اظهار داشت: حساسيت کار گزينش تا آنجاست، که رهبر معظم انقلاب اسلامي آن را به «عبور از پل صراط» تشبيه کرده‌اند، لذا اين کار يک امانت مهم در نظام اسلامي  براي خدمت مي‌باشد.

آقاي فتاحي با تشريح فرآيند کار گزينش، خاطرنشان کرد: شايسته گزيني نقش محوري در ايجاد کارايي، ارتقاء بهره‌وري و سلامت نظام اداري در يک سازمان دارد، که تحقق  اين رويکرد منوط به وجود کارکناني شايسته، اخلاق مدار، قانون‌مدار و تلاشگر است، لذا بايد نهايت تلاش را به کار ببريم  تا در فرآيند استخدام و ارتقاء، بهترين‌ها و شايسته ترين‌ها در اولويت قرارگيرند.

مدير هسته گزينش کارکنان دانشگاه در ادامه به صورت مبسوط ضوابط عمومي گزينش و ضوابط انتخاب اصلاح و فرآيند کار در هسته گزينش را تشريح کرد و آمادگي لازم را براي انتقال تجربيات جهت انتصاب اصلح مديران اعلام نمودند.

در ادامه دکتر وليزاده رئيس پارک علم و فناوري ايلام با تبريک دهه مبارک فجر و تقدير و تشکر از آقاي فتاحي، يادآور شد: گزينش يک امر ضروري براي انتخاب اصلح و شايسته‌گزيني براي سازمان‌ها مي‌باشد و از طرفي يک مشاور امين براي مديران جهت انتصاب افراد توانمند، اصلح و کارآمد مي‌باشد.

دکتر وليزاده در ادامه با اشاره به روابط صميمانه پارک علم و فناوري ايلام و دانشگاه ايلام، آمادگي کامل اين مجموعه را براي همکاري با هسته گزينش کارکنان دانشگاه ايلام جهت رفع مشکلات احتمالي و برگزاري برنامه‌هاي مشترک اعلام نمود.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها