برگزاری نشست هم‌اندیشی معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه ایلام و مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام

خانه خبرها
نشست هم‌انديشي دکتر «محمد مهدي احمدي» معاون پشتيباني و منابع انساني دانشگاه ايلام و دکتر «جلال حمره» مدير کل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان ايلام صبح روز يک شنبه 15 بهمن ماه 1402 در محل سالن جلسات حوزه رياست برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومي، در اين نشست دکتر احمدي معاون پشتيباني و منابع انساني دانشگاه ايلام با تقدير از رويکرد دانش محور اداره کل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان ايلام، خواستار اهتمام بيشتر براي توسعه همکاري‌هاي دو جانبه شد.

معاون پشتيباني و منابع انساني دانشگاه با اشاره به جايگاه عالي جمهوري اسلامي ايران در زمينه توليد علم در سطح جهان، يادآور شد: در زمينه توليد علم جايگاه 15 و 16 را در چند سال اخير در سطح جهان کسب کرده‌ايم، اما در زمينه استفاده از علم در رتبه 64 قرار داريم، لذا بايد تلاش کنيم يک ارتباط سيستمي بين اين دو بخش براي توسعه کشور فراهم گردد.

دکتر احمدي توسعه همکاري‌هاي دوجانبه با وزارتخانه‌ها، نهادها، سازمان‌ها و ادارات را يکي از دستاورهاي دو سال اخير دانشگاه ايلام  دانست و تأکيد کرد: دانشگاه ايلام آمادگي کامل را براي توسعه همکاري با اداره کل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان ايلام را دارد و از تمام ظرفيت موجود براي کمک به اين اداره کل استفاده خواهد کرد.

در اين نشست دکتر  حمره مدير کل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان ايلام با تقدير از عملکرد مديريت دانشگاه ايلام و تعامل خوب آن با ادارات و سازمان‌هاي استان ايلام، توضيحاتي را در خصوص طراحي، معماري و احداث مدارس در استان ايلام ارائه کرد و خواستار همکاري دانشگاه ايلام در خصوص طراحي مدارس مبتني بر معماري ايراني - اسلامي شد و گفت: آمادگي داريم کارگاه‌هاي آموزشي را با حضور اساتيد توانمند و فرهيخته دانشگاه ايلام برگزار کنيم.

در ادامه محورهاي توسعه همکاري‌هاي دوجانبه مورد بحث و بررسي طرفين قرار گرفت.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها