برگزاری نشست علمی بررسی نقش عشایر در توسعه استان ایلام در دانشگاه ایلام

خانه خبرها
برگزاري نشست علمي  بررسي نقش عشاير در توسعه استان ايلام در دانشگاه ايلام

نشست علمي  بررسي نقش عشاير در توسعه استان ايلام با حضور دکتر دوست محمدي  رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان ايلام، دکتر تاب معاون پژوهش و فناوري دانشگاه ايلام، آقاي خانزادي مديرکل امور عشاير استان ايلام و جمعي از اساتيد صبح روز يک شنبه 20 اسفند ماه 1402 در محل سالن فرزانگان برگزار شد.

     به گزارش روابط عمومي دانشگاه ايلام، دکتر دوست محمدي رئيس سازمان مديرتي و برنامه‌ريزي استان ايلام با تقدير و تشکر از برگزاري اين نشست باب يان يانکه جهت توسعه استان بايد به يک ضريب اطمينان از جهت‌گيري‌هاي توسعه در استان برسيم، يادآور شد: بر اساس رويه‌هاي گذشته نمي‌توانيم به توسعه متوازن دست پيدا کنيم، لذا بايد همه کمک کنيم تا با رفع موانع، زمينه تحقق اهداف و برنامه‌ها فراهم گردد.

در اين نشست دکتر تاب معاون پژوهش و فناروي دانشگاه ايلام با بيان اينکه پايه و اساس تمدن ايراني – اسلامي به زندگي عشايري بر مي‌گردد، گفت: روحيه سلحشوري عشاير يکي از ارکان دفاع از مرزهاي ايران در طول تاريخ بوده است.

دکتر تاب توليد محصول ارگانيک، سالم و پاک را يکي از ويژگي‌هاي اصلي جامعه عشايري دانست و بيان داشت: عشاير نقش محوري در حفاظت از طبيعت دارند، لذا دولت بايد با تمام توان از آنها حمايت کند.

همچنين آقاي خانزادي مديرکل امور عشاير استان توضيحاتي را در خصو ظرفيت‌هاي عشاير استان و برنامه‌هاي اين اداره ارائه کرد و سپس دکتر مرادنژادي و دکتر مهديزاده مطالب مورد نظر را ارائه کردند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها