عملیات روکش آسفالت 30 هزار متر مربع از جاده‌های دسترسی سایت اصلی دانشگاه ایلام انجام شد

خانه خبرها
دکتر احمدي معاون پشتيباني و منابع انساني دانشگاه ايلام، گفت: در راستاي تسهيل رفت و آمد کارکنان دانشگاه و ارباب رجوع و برآورده کردن مطالبات چندين ساله همکاران گرامي، عمليات روکش آسفات 30 هزار متر مربع از محوطه سايت اصلي دانشگاه ايلام با اعتبار 50 ميليارد ريال از محل اعتبارات محوطه‌سازي دانشگاه انجام شد.

    به گزارش روابط عمومي دانشگاه ايلام، دکتر «محمد مهدي احمدي» با بيان اين خبر، اظهار داشت: اساتيد، کارکنان و دانشجويان گرامي دانشگاه طي ساليان گذشته مطالبات مختلفي را مطرح کرده‌اند، که يکي از اين مطالبات مربوط به مشکلات آسفالت سايت اصلي دانشگاه بود. مضاف بر اينکه يکي از برنامه‌هاي اصلي جناب آقاي دکتر علي‌محمدي رياست محترم دانشگاه هم اهتمام به زيباسازي سايت اصلي دانشگاه ايلام است، که در دو سال گذشته به صورت جدي در دستور کار قرار گرفته است و در همين راستا برنامه‌هاي متعددي در دست برنامه‌ريزي و اجرا مي‌باشد.

معاون پشتيباني و منابع انساني دانشگاه، يادآور شد: عليرغم مشکلات مالي، با استفاده از ظرفيت‌هاي قانوني و فني، قرارداد مذکور به صورت تعهدي انجام شده است، که موجب رضايت همکاران و بهبود فضاهاي دسترسي را فراهم آورده است.

دکتر احمدي با تشکر از زحمات مديريت محترم دفتر نظارت بر طرح‌هاي عمراني دانشگاه و ناظرين پروژه مذکور، تأکيد کرد مديريت دانشگاه ايلام از تمامي ظرفيت‌ها براي برآورده کردن انتظارات اعضاي دانشگاه استفاده خواهد کرد.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها