برگزاری نشست هیأت رییسه دانشگاه ایلام و دانشجویان فعال فرهنگی

خانه خبرها
در آستانه روز دانشجو، نشست هيأت رييسه دانشگاه ايلام و دانشجويان فعال فرهنگي عصر روز سه‌شنبه 14 آذر ماه 1402 در محل مسجد الغدير دانشگاه برگزار شد.

   به گزارش روابط عمومي، در اين نشست دکتر «طاهر علي‌محمدي» رئيس دانشگاه ايلام  با ابراز خرسندي به جهت حضور در بين دانشجويان فعال فرهنگي، يادآور شد: يکي از دلايل اعتلاي دانشگاه ايلام، مشارکت فعال دانشجويان در اجراي برنامه‌هاي فرهنگي و اجتماعي است، که بر خود لازم مي‌دانم از زحمات همه شما عزيزان کمال سپاس و امتنان را بعمل آورم.

رئيس دانشگاه خواستار اهتمام دانشجويان به فعاليت درسي در کنار فعاليت فرهنگي و اجتماعي شد و گفت: فعاليت فرهنگي و اجتماعي هيچ منافاتي با فعاليت آموزشي ندارد، چرا که ما مي‌بينيم شخصيتي مثل مقام معظم رهبري در کنار فعاليت‌هاي اجرايي و فرهنگي، به فعاليت علمي نيز مي‌پردازد، و وقت زيادي را براي تدريس و مطالعه اختصاص مي‌دهد.

دکتر علي‌محمدي خاطرنشان کرد: مطالعه باعث تقويت قوه فکر و عمق بخشي به تفکر دانشجويان مي‌شود و لذا توصيه مي‌کنم دانشجويان عزيز در کنار مطالعه کتب درسي، به مطالعه غير درسي هم اهتمام داشته باشند.

رئيس دانشگاه خواستار برگزاري بيشتر اين نوع جلسات شد و اظهار داشت: از معاونت محترم فرهنگي و اجتماعي انتظار دارم با برنامه‌ريزي منسجم بصورت ماهيانه اينچنين جلساتي را برگزار نمايد.

در ابتداي اين نشست دکتر «صيد مهدي ويسه» معاون فرهنگي و اجتماعي دانشگاه ايلام با بيان اينکه چند صدايي حاکم بر دانشگاه و جنب و جوش دانشجويان در زمينه سياسي و فرهنگي يکي از دستاوردهاي انقلاب اسلامي است، گفت: در دانشگاه ايلام دانشجويان از تمام گرايش‌هاي سياسي، بدون هيچ محدوديتي و در کمال آرامش به فعاليت مي‌پردازند، که شور و نشاط حاکم بر اين نشست نمودي از اين واقعيت است.

در ادامه دانشجويان بصورت صريح و شفاف به بيان سؤالات، پيشنهادات، نظرات، انتقادات و مطالب مورد نظر خود پرداختند و رئيس دانشگاه و اعضاي هيأت رئيسه نيز پاسخ‌هاي لازم را ارائه کردند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها