برگزاری مراسم تجلیل از اساتید و کارکنان ایثارگر دانشگاه ایلام

خانه خبرها

به همت اداره شاهد و ايثارگر و معاونت فرهنگي و اجتماعي و با حضور دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام و اعضاي هيأت رئيسه، مراسم تجليل از  اساتيد و کارکنان ايثارگر، عصر روز يک شنبه 12 آذر ماه در محل سالن فرزانگان برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومي دانشگاه ايلام، دکتر «طاهر علي‌محمدي» در اين نشست با تقدير از مجاهدت‌هاي اساتيد و کارکنان ايثارگر، يادآور شد: ايثارگران دوران دفاع مقدس به واسطه اخلاص، فداکاري، شجاعت و سپر نمودن جان خود در برابر ماشين جنگي دشمن و ترجيح دادن دفاع از ديگران بر دفاع از خود،  مصداق واقعي «ايثار» هستند.

رئيس دانشگاه ايلام، با بيان اينکه بايد فرهنگ جبهه و ايثارگري همچنان در سطح جامعه حفظ شود، گفت: اين فرهنگ ناب به خوبي مي‌تواند جامعه امروزي ما را از چالش‌ها عبور دهد.

دکتر علي‌محمدي «ارتباط با خدا» را يکي از وجوه روحيه ايثارگري در دوران دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: دنياي امروز مملو از اضطراب، استرس، وسوسه‌هاي نفساني و اميال دنيوي، است و بدين لحاظ ارتباط با خدا، گره‌گشاي چالش‌هاي امروز بشر براي عبور از اين مشکلات است.

در ابتداي اين نشست دکتر ويسه معاون فرهنگي و اجتماعي دانشگاه با تمجيد از جامعه ايثارگري دانشگاه ايلام، تصريح کرد: تقدير ساليانه از اساتيد و کارکنان ايثارگر به عنوان سرمايه‌هاي ارزشمند دانشگاه از دو منظر حائز اهميت است. اول اينکه اين مراسم باشکوه با تأکيد رياست محترم دانشگاه جناب آقاي دکتر علي‌محمدي برگزار مي‌گردد، که در همه شرايط پشتيبان جامعه ايثارگري است. دوم اينکه اين مراسم نشانه اعتلاي دانشگاه ايلام به عنوان دانشگاه برتر در تراز انقلاب اسلامي  است، که براي اعضاي خود ارزش قائل است و در بالاترين سطح ممکن مراسم تقدير را برگزار مي‌کند.

در ادامه حاضرين به بيان مسائل، نظرات، سؤالات و پيشنهادات مورد نظر خود پرداختند، که رئيس دانشگاه و اعضاي هيأت رئيسه نيز پاسخ‌هاي لازم را ارائه کردند.

در پايان مراسم به اساتيد و کارکنان ايثارگر لوح يادبود و هدايايي از طرف رئيس دانشگاه ايلام پرداخت شد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها