تقدیر استاندار ایلام از رئیس دانشگاه ایلام

خانه خبرها

دکتر بهرام نيا استاندار ايلام صبح روز شنبه 11 آذرماه 1402 در جلسه شوراي اداري استان از دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام به جهت اهتمام در زمينه «مناسب‌سازي» و «زيباسازي» محوطه دانشگاه تقدير بعمل آورد.

    به گزارش روابط عمومي دانشگاه ايلام، استاندار ايلام، گفت: مناسب‌سازي و زيباسازي ادارات بايد در دستور کار مديران قرار گيرد، از همان روزهاي ابتدايي در استانداري ايلام، زيباسازي متناسب با شأن و منزلت ارباب رجوع و کارکنان در دستور کار قرار گرفت، اين اقدام در راستاي بهره‌وري، رضايتمندي ارباب رجوع و حقوق شهروندي اقدام شده است.

دکتر بهرام نيا با تأکيد بر اينکه اين اقدام بايد در تمام ادارات استان انجام شود، اظهار کرد: يکي از موضوعات مهم، سيما و منظر ادارات است و فرمانداران و مديران بايد توجه جدي به سيما و منظر ادارات، چه در درون ادارات و چه بيرون ادارات داشته باشند، که علاوه بر اينکه رضايتمندي مردم را در پي دارد، انگيزه و نشاط را نيز به ارمغان خواهد آورد.

استاندار ايلام ادامه داد: از اداراتي که در اين راستا اقدام کردند، از جمله ميراث فرهنگي و دانشگاه ايلام قدرداني مي‌کنم و اداراتي هم که تاکنون اقدام نکردند، بايد هر چه سريع‌تر و ظرف سه هفته آينده نسبت به زيباسازي سردرب ادارات خود و زيباسازي اقدام نمايند، لذا هر گونه هزينه در اين رابطه، سرمايه‌گذاري است‌.

دکتر بهرام نيا با اشاره به در پيش رو بودن روز معلولين، بر مناسب‌سازي ادارات براي رفت و آمد معلولين تأکيد کرد و افزود: حقوق شهروندي بايد در همه ابعاد رعايت شود، سيماي اداري بايد دلپذير و بانشاط شود؛ اسلام يک دين کامل است و فضاي شور و نشاط بايد چارچوب‌دار و نظام‌مند باشد.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها