برگزاری کرسی آزاداندیشی «تبعیض آموزشی» در دانشگاه ایلام

خانه خبرها

به همت جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه ايلام، کرسي آزادانديشي با موضوع «تبعيض آموزشي» با حضور  جمعي از دانشجويان در محل سالن فرزانگان برگزار شد.

   به گزارش روابط عمومي، اميرحسين رستمي دبير جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه ايلام ضمن بيان اينکه يکي از برنامه‌هاي اساسي مجموعه فرهنگي دانشگاه برگزاري کرسي‌هاي آزاد انديشي است، اظهار داشت: اين کرسي هم در راستاي اجراي برنامه‌هاي کلان دانشگاه با هدف ايجاد توليد گفتمان‌هاي چالشي با محوريت نقد و توليد راهکار برگزار شد.

وي با اشاره به اينکه موضوعات کرسي‌ها از طريق واحد سياسي جامعه اسلامي انتخاب مي‌شوند، افزود: براي اين کرسي موضوع تبعيض آموزشي انتخاب شد، که يکي از دغدغه‌ها و موضوعات قابل بحث در مجامع فرهنگي و اجتماعي است. 

دبير جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه در پايان اشاره کرد: اگر در کشور عدالت آموزشي برقرار باشد، به گونه‌اي که در تمام نقاط کشور از جنوب تا شمال کشور بتوانند از فرصت‌هاي آموزشي به طور يکسان استفاده کنند، زمينه شکوفايي استعدادها و پيشرفت کشور فراهم مي‌شود.

در ادامه موافقين و مخالفين «تبعيض آموزشي» به بيان نظرات و ديدگاه‌هاي خود پرداختند و به صورت مبسوط نقدهاي خود را مطرح کردند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها