برگزاری نشست هم‌اندیشی رئیس دانشگاه ایلام و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام

خانه خبرها
برگزاري نشست هم‌انديشي رئيس دانشگاه ايلام و مديرکل کميته امداد امام خميني (ره) استان ايلام

در راستاي توسعه همکاري‌هاي دوجانبه، نشست هم‌انديشي دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام و آقاي مرادي مديرکل کميته امداد امام خميني (ره) استان ايلام صبح امروز در محل سالن جلسات حوزه رياست برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومي، در اين نشست دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام با بيان اينکه کميته امداد حضرت امام (ره) نقش محوري در محروميت زدايي و کمک به اقشار کم درآمد در سطح کشور داشته است، اظهار داشت: دانشگاه ايلام در راستاي ايفاي رسالت اجتماعي خود، آمادگي همکاري با ادارات و سازمان‌هاي استان ايلام و از جمله اداره کل کميته امداد امام خميني (ره) استان ايلام را داراست و از تمام ظرفيت براي کمک به اين مجموعه به عنوان يادگار ارزشمند بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي استفاده مي‌کند.

دکتر علي‌محمدي بحث کمک به نيازمندان را فراتر از بحث کمک‌هاي مادي دانست و يادآور شد:  تعداد زيادي از اساتيد و کارکنان دانشگاه ايلام بصورت ناشناس در کمک به نيازمندان تحت پوشش کميته امداد و دانشجويان بي‌بضاعت فعال هستند و دانشگاه ايلام در اين زمينه عملکرد درخشاني دارد.

رئيس دانشگاه ايلام با اشاره به ارائه 33 هزار پرس غذاي رايگان به دانشجويان دانشگاه در سال تحصيلي 1402-1401، بيان داشت: دانشگاه ايلام، با سه منويي کردن غذاها در وعده ناهار، 33 هزار پرس غذاي رايگان را در سال تحصيلي گذشته در اختيار دانشجويان قرار داده است، تا دانشجويان کم ‌بضاعت هيچ مشکلي نداشته باشند.

دکتر علي‌محمدي در ادامه خواستار تشکيل کارگروهي مشترک بين دانشگاه ايلام و کميته امداد استان ايلام شد و گفت: تعدادي از دانشجويان دانشگاه ايلام تحت حمايت کميته امداد هستند، که در قالب اين کارگروه مي‌توان براي توانمندسازي، برگزاري اردودهاي فرهنگي و تفريحي و ايجاد اشتغال براي اين دانشجويان برنامه‌ريزي کرد.

سپس آقاي مرادي مديرکل کميته امداد امام خميني (ره) استان ايلام با تشکر از نگاه ويژه دکتر علي‌محمدي به کميته امداد و حمايت از افراد تحت پوشش اين نهاد، اظهار داشت: ميزباني عالي دانشگاه ايلام از فرزندان يتيم خانواده‌هاي تحت پوشش کميته امداد در سال 1401 شايسته تقدير است، که بر خود لازم مي‌دانم از مديريت دانشگاه ايلام به جهت اين ميزباني کمال سپاس و امتنان را داشته باشم.

مديرکل کميته امداد امام خميني (ره) استان ايلام با اشاره گستردگي  حوزه وظايف اين اداره کل، گفت: 67 هزار نفر در استان ايلام تحت پوشش کميته امداد هستند، که از اين تعداد 8600 دانش آموز و 1600 دانشجو مي‌باشند.

مديرکل کميته امداد استان ايلام طرح اکرام را بهترين و شفاف‌ترين طرح اجرا شده توسط نهاد کميته امداد در سطح کشور عنوان کرد و خواستار مشارکت بيشتر اعضاي دانشگاه ايلام در اين طرح گرديد و يادآورد شد: کميته امداد آمادگي لازم را براي راه‌اندازي مرکز نيکوکاري در دانشگاه ايلام را داراست.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها