پیام تبریک رئیس دانشگاه ایلام به مناسبت بزرگداشت روز معلم و استاد

خانه خبرها
دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام با صدور پيامي، ضمن گراميداشت ياد و خاطره علامه شهيد مرتضي مطهري، تأکيد کرد؛ که بزرگداشت روز معلم فرصتي مغتنم براي پاسداشت زحمات تلاشگران عرصه انديشه و معرفت است. 

به گزارش روابط عمومي دانشگاه ايلام، متن پيام دکتر علي‌محمدي به شرح ذيل است: 

 

                                         «بسم الله الرحمن الرحيم»

 

     12 ارديبهشت ماه، سالروز شهادت متفکر و فيلسوف گرانقدر و استاد حوزه و دانشگاه شهيد آيت‌الله مرتضي مطهري، که به نام روز معلم نامگذاري شده، فرصتي مغتنم براي پاسداشت زحمات تلاشگران عرصه انديشه و معرفت است. خوشبختانه امروز جمهوري اسلامي با تلاش شبانه روزي اساتيد و نخبگان دانشگاهي و مجاهدت آنان در عرصه آموزش و پژوهش در قله توليد علم در سطح جهان قرار گرفته است. 

همگان شاهدند، که دشمنان انقلاب اسلامي، توسعه علمي جمهوري اسلامي را بر نتافته‌اند و با تمام توان و با استفاده از شگردها و تکنيک‌هاي مختلف و پيچيده در قالب جنگ ترکيبي، سعي دارند موفقيت‌هاي به دست آمده را کم رنگ جلوه داده و جوانان اين مرز و بوم را نااميد کنند، لذا معلمان و استادان فرهيخته به عنوان تلاشگران عرصه دانايي مي‌توانند در قالب جهاد تبيين نقش محوري در خنثي سازي اين توطئه شوم داشته باشند. 

اينجانب با گراميداشت ياد و خاطره استاد شهيد مرتضي مطهري به عنوان‌ يکي از برجسته ترين نظريه‌پردازان انقلاب اسلامي، مسرورانه روز معلم را خدمت اساتيد فرهيخته و شريف دانشگاه ايلام و اساتيد و معلمان ارجمند و زحمت‌کش استان ايلام، تبريک و تهنيت عرض مي‌نمايم و سلامتي، سرافرازي و سربلندي همه اين عزيزان را از درگاه خداوند متعال خواهانم. 

 

                       طاهر علي‌محمدي 

                      رئيس دانشگاه ايلام

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها