انتقال دانشجویان خوابگاهی دانشگاه ایلام از درب خوابگاه‌ها به استان محل سکونت

خانه خبرها
حسب دستور دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه و با هماهنگي و برنامه‌ريزي معاونت دانشجويي، به منظور آرامش خاطر دانشجويان و خانواده‌هاي آنان، براي اولين بار پس از پايان امتحانات نيمسال دوم 1401-1402 و تعطيلي خوابگاه‌هاي دانشجويي، دانشجويان ساکن خوابگاه‌ها از درب خوابگاه محل اسکان به استان محل سکونت خود انتقال داده شدند.

   به گزارش روابط عمومي، حسب تأکيد ويژه دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام مبني بر تردد بين استاني دانشجويان ساکن خوابگاه‌ها، و با  پي‌گيري‌هاي دکتر شکري معاون محترم دانشجويي،  دکتر عباسي مشاور رييس و مدير حراست، و دکتر ميراب بالو مدير  امور دانشجويي، براي اولين بار چهار دستگاه اتوبوس بين شهري از درب ورودي خوابگاه‌هاي محل اسکان دانشجويان، آنان را به استان‌هاي محل سکونت خود منتقل کردند.

با توجه به پايان امتحانات و بازگشت دانشجويان به استان‌هاي محل سکونت خود، و از طرفي اعزام اکثر اتوبوس هاي ايلام به سمت شهر مهران و عدم دسترسي دانشجويان به اتوبوس و همچنين کمبود سواري‌هاي بين شهري / استاني، مديريت دانشگاه با رايزني‌هاي فراوان توانستند چهار دستگاه اتوبوس را جهت انتقال دانشجويان به استان‌هاي محل سکونت خود تهيه و در درب ورودي خوابگاه ها مستقر نمايند.

لازم به توضيح است که اين اقدام با استقبال دانشجويان خوابگاهي و خانواده‌هاي آن‌ها روبرو شد و طي دو روز اکثر دانشجويان به شهرهاي خود بازگشتند.

 

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها