تقدیر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام از روند توسعه و تحولات مثبت دانشگاه ایلام

خانه خبرها
حجت‌الاسلام و المسلمين کريمي تبار نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام در ديدار با رئيس دانشگاه ايلام، که با حضور حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر حسيني نيا مسئول دفاتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان و اعضاي هيأت رئيسه دانشگاه برگزار گرديد،  از آرامش حاکم بر دانشگاه ايلام تقدير بعمل آورد و از روند توسعه و تحولات مثبت دانشگاه ابراز رضايت نمود.

 به گزارش روابط عمومي دانشگاه ، حجت الاسلام و المسلمين کريمي تبار در اين ديدار،  با بيان اينکه دشمنان انقلاب اسلامي در پاييز 1401با تمام توان به ميدان آمدند تا به اهداف شوم خود دست يابند، يادآور شد: تمرکز دشمن بر دانشگاه‌ها بود،  تا از اين طرق زمينه تشنج آفريني در جامعه فراهم شود، اما به فضل الهي دشمنان در تحقق اهداف خود ناکام ماندند.

نماينده ولي فقيه در استان، افزود: در جريان فتنه سال گذشته، خوشبختانه با مديريت شاخص دکتر علي‌محمدي، دانشگاه ايلام عملکرد عالي داشت و يکي از آرام‌ترين دانشگاه‌هاي کشور بود، که اين موفقيت شايسته تقدير است.

امام جمعه ايلام با بيان اينکه خوشبختانه روند توسعه دانشگاه ايلام به شکل مطلوب پيش مي‌رود، افزود: روند توسعه فناوري و نوآوري در سطح دانشگاه ايلام به خوبي در حال انجام است و افزايش واحدهاي فناور و شرکت‌هاي دانش بنيان مستقر در دانشگاه مي‌تواند به خوبي در روند توسعه استان تأثيرگذار باشد.

حجت الاسلام و المسلمين کريمي تبار با اشاره به نامگذاري سال 1402 از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامي به سال «مهار تورم و رشد توليد»، يادآور شد: انتظار مي‌رود دانشگاه ايلام در قالب مسئوليت اجتماعي خود براي تحقق شعار سال ايفاي مسئوليت نمايد.

در اين ديدار دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام  گزارش مختصري از روند توسعه دانشگاه ايلام در حوزه‌هاي مختلف ارائه نمود و تأکيد کرد با جذب اعتبارات مالي مناسب روند تکميل، بهسازي، نوسازي، مقاوم سازي، مرمت، تجهيز و تکميل پروژه‌هاي مختلف دانشگاه شتاب گرفته است.

دکتر علي‌محمدي توسعه زيست بوم فناوري و نوآوري را يک دستاورد مهم در دانشگاه ايلام عنوان کرد و گفت: با اقدامات و تدابير مناسبي که انجام گرفت، در سال گذشته، 35 واحد فناور در مرکز رشد واحدهاي فناور دانشگاه مستقر شدند و مجوز 4 شرکت دانش بنيان جديد اخذ گرديد.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها