مجوز قطعی رشته کارشناسی مهندسی شهرسازی اخذ شد

خانه خبرها

دکتر کوخايي زاده معاون آموزشي و تحصيلات تکميلي دانشگاه ايلام از اخذ مجوز قطعي رشته کارشناسي مهندسي شهرسازي از طرف شوراي گسترش آموزش عالي وزارت علوم خبر داد.

     به گزارش روابط عمومي دانشگاه، دکتر کوخايي زاده اظهار داشت: حوزه معاونت آموزشي و تحصيلات تکميلي در راستاي انجام مأموريت‌هاي محوله و برنامه استراتژيک توسعه راهبردي دانشگاه و طرح تحول در حوزه آموزش، اقدام به پيگيري ايجاد رشته مهندسي کارشناسي شهرسازي نمود، که با حمايت رياست محترم دانشگاه  جناب آقاي دکتر علي‌محمدي در تاريخ  1401/07/10 دفتر شوراي گسترش آموزش عالي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري با صدور مجوز قطعي اين رشته در اين دانشگاه موافقت به عمل آورد.

 معاون آموزشي و تحصيلات تکميلي دانشگاه، افزود: رشته کارشناسي مهندسي شهرسازي داراي قابليت‌هاي کاربردي و فني همراه با بازار کار مناسب است.

دکتر کوخايي زاده يادآور شد: با توجه به وجود معضلات و چالش‌هاي عديده در فرايند زندگي شهري و شهرنشيني در دنياي امروزي و ضرورت نياز ادارات و سازمان‌هاي کشور به مديريت مسائل شهري، دانشجويان اين رشته مي‌توانند با اشتغال در دستگاه‌هاي دولتي و يا ايجاد شرکت‌هاي مهندسين مشاور نقش مهمي در برنامه‌ريزي و توسعه مسائل شهري و منطقه‌اي کشور ايفا نمايند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها