اطلاعیه شماره یک معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی در سال 1399؛ در خصوص فعالیت‌های آموزشی دانشگاه ایلام

خانه خبرها

ضمن تبريک به مناسبت فرارسيدن سال نو و آرزوي سلامتي براي اعضاي هيات علمي، مدرسان مدعو و دانشجويان عزيز دانشگاه ايلام، موارد ذيل به استحضار رسانده مي‌شود:

1- با توجه به اطلاعيه هاي ستاد مديريت و مقابله با بيماري کرونا، تا اطلاع ثانوي، تمامي دروس اين دانشگاه به صورت الکترونيکي ارائه مي‌شود. در صورت امکان‌پذير شدن آموزش حضوري در اطلاعيه‌هاي بعدي اعلام خواهد شد.

2- اعضاي هيأت علمي و نيز مدرسين مدعو لازم است، ضمن همکاري با حوزه IT دانشگاه، همه ابزار و ابتکارات خود را به کار گيرند تا در امر آموزش به صورت الکترونيکي خللي وارد نشود. در اين خصوص لازم است با درک محدوديت‌ها و مشکلات دانشجويان با اتخاذ شيوه‌ها و تدابير مختلف، بازدهي کلاس‌ها را به حداکثر ممکن برسانند. در حال حاضر تمام روش‌هاي آموزش غيرحضوري و نرم افزارهاي لازم در سامانه آموزش الکترونيکي سايت اصلي دانشگاه قرار داده شده است.

3- کليه اعضاي هيأت علمي و مدرسان مدعو موظفند از تاريخ 1399/01/16 بر اساس برنامه‌هاي هفتگي خود، دروس مربوطه را از طريق آموزش الکترونيکي ارائه دهند.

4- دانشجويان مي‌توانند با مراجعه به سامانه آموزش الکترونيکي، فايل‌هاي مربوط به دروس خود را دانلود نموده و مورد مطالعه قرار دهند و در صورت مواجهه با هر نوع مشکلي از طريق سامانه آن را پي‌گيري نمايند.

5- دانشجوياني که تمايل به حذف يک يا دو درس و يا حذف ترم دارند، مي توانند از روز يک شنبه 17 فروردين 1399از طريق سامانه گلستان به آموزش دانشکده خود اعلام نمايند‌. لازم به ذکر است که عواقب اين موضوع بر عهده خود دانشجو است.

6- دانشجويان متقاضي مهماني در صورت موافقت دانشگاه مقصد، مي توانند درخواست خود را به دانشکده مربوطه اعلام نمايند. همچنين انجام امورات مربوط به فارغ التحصيلي دانشجويان به بعد از طرح فاصله‌گذاري اجتماعي موکول مي‌شود.

7- دانشجوياني که مجوزهاي لازم براي دفاع از پايان نامه خود قبلا دريافت کرده اند، مي توانند از طريق سامانه گلستان درخواست خود را به حوزه تحصيلات تکميلي دانشگاه ارائه نمايند، تا شرايط دفاعيه آنها به صورت مجازي فراهم گردد.

8-تصميمات بعدي در خصوص برگزاري امتحان جامع و امتحانات پايان ترم در اطلاعيه‌هاي بعدي اعلام خواهد شد.


معاونت آموزش و تحصيلات تکميلي دانشگاه ايلام

 


 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها