پیام رئیس دانشگاه ایلام به مناسبت آغاز سال تحصیلی 1400-1399

خانه خبرها

دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه ايلام در پيامي به مناسبت آغاز سال تحصلي 1400-1399، تأکيد کرد: دانشگاه ايلام با استعانت از خداي مهربان خواهد کوشيد تا با مسؤوليت‌پذيري و جلب مشارکت همگاني، چراغ اميد به زندگي، دانايي و توانايي را همچنان برافروخته و روشن نگه دارد.

به گزارش روابط عمومي، همزمان با آغاز سال تحصيلي 1400-1399، دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه ايلام، پيام تبريکي به شرح ذيل صادر نمود:

به نام خداوند جان و خرد

 

 آغاز سال تحصيلي جديد 1400-1399 بر دانشجويان، اعضاي هيأت علمي و کارکنان آموزش عالي استان مبارک باد. اگرچه شيوع ويروس کوويد 19 (کرونا) همه ابعاد زندگي ما را درنورديده است و الزمامات جديدي را در نحوه زندگي هر يک از ما ايجاد نموده است، با اين حال از جستجو و تکاپوي علمي گريز و گزيري نيست. اگر به دنبال گشايش افق‌هاي نو در زندگي هستيم و براي تحول و دستيابي به اهدافمان اميد داريم، بايد بکوشيم و دست از طلب بر نداريم. انديشيدن به آينده و ساختن آن را نمي‌توان به ديگران واگذار کرد. مسائل امروز، مسائل همه ماست و هر يک از ما مي‌بايد مسئوليت و نقش مستقيم خود را در فهم و حل آن به عهده بگيرد. دانشگاه ايلام با استعانت از خداي مهربان خواهد کوشيد تا با مسؤوليت‌پذيري و جلب مشارکت همگاني، چراغ اميد به زندگي، دانايي و توانايي را همچنان برافروخته و روشن نگه دارد. اينجانب به نمايندگي از خانواده آموزش عالي استان ايلام از صميم قلب به درگاه الهي توسل جسته و براي تمامي دانشگاهيان و عموم فرهنگيان و فرهيختگان عزيز، موفقيت، بهروزي و نيک‌ فرجامي را در سال تحصيلي جديد آرزو مي‌نمايم.

 

با احترام

دکتر محمد علي‌اکبري

رئيس دانشگاه ايلام

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها