راه اندازی شرکت دانش بنیان "ممتاز صنعت همادیس" توسط عضو هیأت علمی دانشگاه ایلام

خانه خبرها

شرکت "ممتاز صنعت هماديس" سهامي خاص با مديريت دکتر فرشاد ربيعي عضو هيأت علمي دانشگاه ايلام از سوي معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري، مجوز دانش بنيان را دريافت کرد.

    به گزارش روابط عمومي، با توجه به اهميت اقتصاد دانش بنيان جهت ايجاد اشتغال پايدار، شرکت ممتاز صنعت هماديس، فعاليت خود را در پاييز 1400 در زمينه آموزش، طراحي و ساخت انواع دستگاههاي CNC و قطعات، تجهيزات و ماشين آلات صنعتي آغاز  نمود و مراحل پيش رشد و رشد را در مرکز رشد واحدهاي فناور دانشگاه ايلام گذراند.

بنا به اين گزارش: در اين مراحل، دو دستگاه فرز CNC جهت ماشينکاري چوب، پلاستيک و ... و دستگاه ليزر CNC جهت حکاکي بر روي چوب، چرم، پلاستيک و ...، طراحي گرديد و سپس با ادغام نرم‌افزاري و سخت‌افزاري دو دستگاه فوق، دستگاهي با دو هد فرز و ليزر با قابليت ماشينکاري و حکاکي با کاهش 50 درصدي هزينه طراحي و ساخته شد.

اين گزارش مي‌افزايد: دستگاههاي ساخته شده در مقياس خانگي يا روميزي بوده و روزانه تيراژ محدودي را مي‌توانند ماشين‌کاري يا حکاکي کنند. همچنين شاسي و تجهيزات دستگاه‌ها براي مواد با استحکام کم نظير چوب طراحي شده‌اند. از اين رو در برنامه‌هاي هاي کوتاه مدت، ميان مدت و بلندمدت شرکت قصد دارد دستگاه‌هايي در مقياس نيمه صنعتي و صنعتي و براي موادي با استحکام بالاتر نظير آلومينيوم و حتي فولاد توليد کند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها