افزایش «معنویت» و استقرار «امنیت» از دستاوردهای اصلی انقلاب اسلامی است

خانه خبرها

دکتر علي‌محمدي سرپرست دانشگاه ايلام، عنوان کرد: افزايش «معنويت» و استقرار «امنيت» از دستاوردهاي اصلي انقلاب اسلامي است، که توسط امام خميني (ره) به ملت ايران هديه شد و زمينه تحول و بالندگي را در کشور فراهم کرد.

   به گزارش روابط عمومي، دکتر علي‌محمدي سرپرست دانشگاه ايلام در نشست قرارگاه علم‌الهدي استان ايلام، که با حضور سردار کريميان جانشين سپاه اميرالمومنين (ع) استان و رؤساء و معاونين فرهنگي دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالي استان عصر ديروز در محل سالن فرزانگان برگزار گرديد، با اشاره به دستاوردهاي محتلف انقلاب اسلامي، اظهار داشت: افزايش «معنويت و اخلاق» يکي از ثمرات اصلي انقلاب اسلامي است، که توسط امام خميني (ره) به ملت ايران هديه شد و زمينه تحول و بالندگي را در ايران اسلامي فراهم کرد.

رئيس قرارگاه علم الهدي استان ايلام با بيان اينکه استقرار «امنيت» نيز يکي ديگر از دستاوردهاي انقلاب اسلامي است، گفت: در 43 سال گذشته استکبار و صهيونيسم با استفاده از توطئه‌هاي پيدا و پنهان مختلف، سعي در ناامن کردن ايران اسلامي داشته‌اند، اما  جمهوري اسلامي بواسطه تدابير مقام عظماي ولايت و تلاش و اخلاص نيروهاي نظامي و امنيتي توانسته است امنيت بي‌نظيري را در کشور حاکم کند.

سرپرست دانشگاه ايلام اردوهاي راهيان نور  را فرصتي مغتنم براي انتقال فرهنگ شهادت و مقاومت به جوانان دانست و بيان داشت: امنيت و توسعه امروز ايران اسللامي مرهون فداکاري‌ها و جانبازي‌هاي رزمندگان و شهداست و در اين راستا برگزاري اردوهاي راهيان نور از مؤثرترين راهکارها براي احياي فرهنگ ايثار و شهادت است.

دکتر علي‌محمدي «کادرسازي» در گام دوم انقلاب اسلامي را يکي از اصلي‌ترين مأموريت‌هاي دانشگاه‌ها دانست و اظهار داشت: از طريق برگزاري اردوهاي راهيان نور مي‌توانيم، زمينه تربيت دانشجوياني مؤمن در تراز انقلاب اسلامي را فراهم کنيم و اين مهم ملترم برنامه‌ريزي درست در زمينه برگزاري اين اردوها مي‌باشد.

در اين نشست سردار کريميان جانشين سپاه اميرالمومنين (ع) استان با اشاره به سخن مقام معظم رهبري که از دفاع مقدس به گنج تعبير کرده‌اند، بيان داشت: فناوري راهيان نور عامل اصلي استخراج اين گنج گرانمايه است.

سردار کريميان بهره‌برداي صحيح از اردوهاي راهيان نور را مستلزم درک صحيح و اهميت اين اردوها، انتخاب راويان توانمند، امانت‌داري در انتقال روايت و واقعيت‌هاي جنگ تحميلي و پرهيز از مبالغه‌گويي و استمرار ارتباط با زائرين بعد از پايان اردوها عنوان کرد.

در ادامه حاضرين در نشست به بيان نظرات و پيشنهادات خود پرداختند، که اهم مسائل حول محورهايي، شامل:  تمرکز در معرفي مناطق عملياتي دوران دفاع مقدس در استان ايلام، اهتمام به مسائل بهداشتي و اولويت دادن به دانشجويان ورودي‌هاي جديد براي اعزام به اردوها مطرح گرديد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها