دیدار رئیس دانشگاه ایلام با خانواده شهید والامقام علی مردان بگ‌محمدی

خانه خبرها
ديدار رئيس دانشگاه ايلام با خانواده شهيد والامقام علي مردان بگ‌محمدي

با هماهنگي و برنامه‌ريزي دفتر شاهد و ايثارگر دانشگاه و همزمان با هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر و دهه مبارک فجر، دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه ايلام با خانواده شهيد والامقام علي‌مردان بگ‌محمدي ديدار کرد.

   به گزارش روابط عمومي، دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه ايلام با همراهي حجت‌الاسلام و المسلمين غياثي مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه، دکتر شيرخاني معاون فرهنگي و اجتماعي، خانم دکتر پيزادنيا مشاور رئيس دانشگاه در امور بانوان و آقاي فتاحي مدير روابط عمومي با حضور در منزل شهيد والامقام علي‌مردان بگ‌محمدي در فضايي صميمي با خانواده اين شهيد عالي مقام دوران دفاع مقدس ديدار و گفتگو کرد.

دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه در اين ديدار با تبريک ايام مبارک دهه فجر و گراميداشت ياد و خاطره شهيد عليزمان بگ‌محمدي از زحمات همسر اين شهيد گرامي به جهت تربيت فرزنداني متخصص و با اخلاق قدرداني نمود و خاطرنشان کرد خانواده شهدا ميراثي گران‌بها و الگو براي جامعه دانشگاهي مي‌باشند و لذا ديدار و خدمت به خانواده شهيدان افتخار بزرگي است.

همچنين حجت‌الاسلام و المسلمين غياثي مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه با بيان اينکه آسايش، آرامش و امنيت ايران اسلامي مديون جان‌فشاني‌ها و سلحشوري‌هاي رزمندگان و شهداي دفاع مقدس است، يادآور شد:  همسران شهدا به واسطه نقشي که در تربيت فرزندان خود داشته‌اند سرمايه‌اي ارزشمند براي نظام اسلامي مي‌باشند، که  بايد به درستي نقش و جايگاه آنان تبين گردد.

گفتني است دو فرزند از فرزندان اين شهيد والا مقام، آقايان دکتر مظفر و مهندس علي‌ اصغر بگ‌محمدي از اساتيد ممتاز دانشگاه ايلام هستند.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها