ارسال بیش از 100 مقاله علمی به همایش ملی زیست جهان پسا کرونا

خانه خبرها

رئيس دانشگاه و دبير همايش ملي زيست جهان پسا کرونا عنوان کرد: 212 اثر شامل: 100 مقاله علمي و 112 ياداشت فني به دبيرخانه همايش ارسال شده است. 

   به گزارش روابط عمومي، در ادامه سلسله گفتگوهاي مجازي کارگروه اطلاع رساني و تبليغات کرونا، جلسه شب سه شنبه 1399/08/27 با موضوع برگزاري همايش ملي مجازي زيست جهان پسا کرونا (از وضعيت موجود تا وضعيت مطلوب)  با حضور دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه ايلام و دبير همايش و دکتر دبير دبير شبکه جامعه و دانشگاه و دبير اجرايي همايش و با مشارکت فعالان رسانه‌اي، چهره‌هاي فرهنگي و دانشگاهي، هنرمندان، مديران و مسؤولان اجرايي برگزار گرديد.

در اين گفتگوي مجازي، دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه با بيان اينکه استقبال خوبي در سطح کشور و استان ايلام از اين همايش انجام گرفته است، اظهار کرد: در مجموع 212 اثر به دبيرخانه همايش ارسال شده است که شامل 100 مقاله علمي و 112 ياداشت فني مي‌باشد.

رئيس دانشگاه يادآور شد: اين همايش با همکاري مشترک دانشگاه ايلام و وزارت علوم در هشت محور برگزار مي‌گردد،  که به علت تنوع مطالب، کليه صاحب‌نظران و اصحاب رسانه مي‌توانند نظرات و ديدگاه‌هاي خود را ارائه دهند.

دکتر علي‌اکبري درباره اهداف برگزاري همايش، بيان داشت: ترسيمِ زيست جهانِ پس از کرونا در دو محور شامل: ترسيم وضعيت موجود، يعني اينکه پس از سپري شدن بحران کرونا چه تغييراتي در مناسبات مختلف زندگي انسان‌ها در حوزه‌هاي مختلف (محورهاي همايش) پديد خواهد آمد و ترسيم وضعيت مطلوب، يعني اينکه با مشاهد? اثرات بحران کرونا چه پيشنهادهايي براي مديريت بحران‌هاي مشابه آتي متصوّر است، از اهداف اصلي برگزاري همايش ملي مجاز زيست جهان پسا کرونا است.

دبير همايش با بيان اينکه دنياي پسا کرونا مشکلاتي خاصي را به دنبال خواهد داشت، ادامه داد: همانطوري که جنگ هشت ساله ايران و عراق بر زندگي مردم در دوران بعد از جنگ تاثير داشت، پديده کرونا نيز از قاعده تبعيت مي کند و بي‌شک در دنياي پس از کرونا بسياري از هنجارها، ارزش‌ها، عادات، رسوم و به طور کلي مناسبات اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي، سياسي و بهداشتي تغيير خواهد کرد و براي همين آگاهي از چنين تغييراتي مي‌تواند سياست‌گذاران را در برنامه‌ريزي‌هاي آتي و آينده پژوهانه ياري نمايد و لذا برگزاري اين همايش گامي در اين راستا مي‌باشد.

رئيس دانشگاه، خاطرنشان کرد: با توجه به ملي بودن همايش، جهت داوري از استايد، اعضاي شوراي سياست گذاري و کميته علمي دانشگاهيان تهران و منطقه استفاده شده است و همچنين در تمام محورها از اصحاب رسانه استان به عنوان داور استفاده مي شود و آثار خبرنگاران توسط اين افراد رصد و ارزيابي مي گردد.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها