به گزارش روابط عمومي، دانشگاه ايلام به منظوررفاه حال دانشجويان گرامي،اقدام به برگزاري ترم تابستاني نموده است.که دانشجويان دانشگاه هاي وابسته به وزرات علوم تحقيقات و فناوري و وزرات بهداشت درمان و آموزش پزشکي کشور مي توانندازآن بهره مندشوند.
مقررات، ضوابط وزمان بندي انتخاب واحد ترم تابستان 1394 دانشگاه ايلام
به شرح ذيل مي باشد
1-ثبت نام ترم تابستان صرفا" به صورت حضوري از تاريخ 94/4/7 لغايت 94/4/16 در محل آموزش دانشکده علوم پايه (آقاي مهدي زاده ) صورت مي گيرد.
2-حداکثر واحد قابل اخذ در ترم تابستان 6 واحد مي باشد
3- حذف و اضافه در ترم تابستان امکان پذير نيست.
4- در صورت عدم مراجعه،انصراف يا حذف دروس انتخاب شده به هردليلي توسط دانشجو،شهريه واريز شده به هيچ وجه قابل استرداد نيست.
5-اخذ دروس با تداخل کلاس يا تداخل امتحان پايان ترم به هيچ وجه امکان پذير نخواهد بود.
6-کليه کلاسها بصورت حضوري است.
7-طول دوره ترم تابستان 6 هفته بدون در نظر گرفتن زمان امتحانات است
8-دروس 2 واحدي 4 ساعت در هفته ، دروس سه واحدي 6 ساعت درهفته و دروس 4 واحدي 8 ساعت در هفته تشکيل خواهند شد.
9-حضور دانشجو در تمام جلسات مربوط به هردرس الزامي است و چنانچه غيبت دانشجو در هردرس از مجموع جلسات آن درس تجاوز نمايد نمره صفر در درس فوق منظور خواهد شد در صورت ارائه دليل و تشخيص موجه بودن تا قبل از شروع زمان امتحانات درس مورد نظر حذف و در غير اينصورت طبق ضوابط نمره صفر در درس يا دروس مورد نظر منظور خواهد شد
10-دانشگاه در ترم تابستان تسهيلات لازم براي استفاده از خوابگاه وکتابخانه رافراهم مي نمايد.
11- در صورتي که درس يا دروس از سوي آموزش دانشگاه به علت نرسيدن به حد نصاب لازم حذف شود، شهريه پرداختي با تاييد مدير ترم تابستاني و پس از طي مراحل اداري توسط امور مالي قابل عودت خواهد بود.
12- دانشجويان ساير دانشگاهها (ميهمان ) ضروري است قبل از ورود به دانشگاه ايلام جهت ثبت نام نسبت به دريافت فرم مهماني که در آن عنوان درس ،تعداد واحد درسي ,شماره نامه ثبتي و تاريخ نامه که به تاييد مديريت آموزش دانشگاه مبدا رسيده است ودر فرم هاي مذکور قيد مي شود ، اقدام نماييد.
13- در صورت هرگونه مغايرت در واحدهاي اخذ شده توسط دانشجو به معرفي نامه الصاقي عواقب آن بعهده دانشجو است و دانشگاه ايلام هيچ گونه مسئوليتي در خصوص تغيير واحد،تغيير نام درس ،جابجايي،حذف و مکاتبه با دانشگاه مبداء در خصوص اين مغايرت و يا عودت شهريه ندارد.
14-در صورت هر گونه مغايرتي در مشخصات ثبت شده ، رشته تحصيلي و حتي نام دانشگاه مبداء عواقب بعدي به عهده دانشجو است ودانشگاه مسئوليتي نسبت به تصحيح و ارسال مجدد نمرات ندارد.
15-پرداخت شهريه بصورت اينترنتي در روزهاي ثبت نام توسط خود دانشجو انجام مي شود و پس از تاييد پرداخت توسط امور مالي ،انتخاب واحد در امور رايانه دانشگاه انجام مي گردد و دانشجو لازم است جهت اطلاع از ثبت واحدهاي انتخابي مورد نظر، اطمينان حاصل کند.
16-دانشجويان براي اطلاع از محل تشکيل کلاسها براساس گروه بندي انجام شده در برنامه درسي ، هفتگي و امتحاني به آموزش دانشکده علوم پايه مراجعه نمايند.
17- حد نصاب لازم جهت تشکيل کلاس 15 نفر بوده ، اگر تعداد دانشجويان کمتر از حد نصاب بوده و درصورتي که دانشجويان تمايل به پرداخت هزينه تعداد گسري نفرات باشند ، ارايه آن درس بلامانع است.
تقويم آموزشي ترم تابستان 94-93 |
ثبت نام و انتخاب واحد : 94/4/7لغايت 94/4/16 شروع کلاسها : 94/4/20 پايان کلاسها : 94/5/30 شروع امتحانات : 94/6/1 پايان امتحانات : 94/6/5
تاريخ ارسال نمرات به دانشگاههاي مبداء : از تاريخ 94/60/10 به بعد
|
هزينه واحدهاي ترم تابستان |
مبلغ به ريال |
شهريه ثابت ترم تابستان |
900/000 |
شهريه متغيير دروس عمومي نظري به ازاي هرواحد |
150/000 |
شهريه متغيير دروس عمومي عملي به ازاي هر واحد |
220/000 |
شهريه متغيير دروس پايه نظري به ازاي هر واحد |
240/000 |
شهريه متغيير دروس اختصاصي و اصلي به ازاي هر واحد |
280/000 |
هزينه خوابگاه جهت اسکان به هردانشجوي متقاضي |
1/500/000 |
© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است