En Ar

حجت‌الاسلام مهدي فاطمي‌پور: همه ما در دعواي بين حق و باطل قرار داريم

معاون فرهنگي سياسي نهاد رهبري در دانشگاه‌ها در مراسم اختتاميه دوره حاميم ايلام، اظهار داشت: سن جواني، سن بسيار مهمي است و شما به عنوان جوان دانشجو يک دوره حساس را طي مي‌کنيد چون که جوان هم انرژي فراواني دارد، هم تفکر بازتري دارد و هم آينده کشور به عهده اوست.

حجت‌الاسلام مهدي فاطمي‌پور با تاکيد بر لزوم تفکر و انديشه توسط انسان‌ها، گفت: خداوند ميلياردها مخلوق دارد اما همه آنها با انسان يک تفاوت اساسي دارند و آن تفاوت، قدرت تفکر است و اگر قدرت تفکر نبود اختيار داشتن انسان هم بي‌معنا بود.

حجت‌الاسلام فاطمي‌پور ادامه داد: اگر قوه تفکر نبود اختيار داشتن انسان بي‌معنا بود و ابتداي خلقت، انسان مورد امتحان و انتخاب درست از عقل و اختيار قرار گرفته است و اين اختيار مي‌تواند براساس ثبت و روش زندگي باشد که خدا براي ما خواسته است و يا براساس انتخاب‌هايي باشد که براساس هواي نفس انجام دهيم.

وي با بيان اينکه از بيرون هم شيطان ما را از مسيري که خدا برايمان قرار داده است دور مي‌کند، عنوان کرد: همه ما در دعواي بين حق و باطل قرار داريم و بايد حواسمان جمع باشد تا شيطان و نفس دروني ما از راه حق دورمان نکند و بايد توجه داشته باشيم که سن جواني، سن بسيار مهمي است و شما به عنوان جوان دانشجو يک دوره حساس را طي مي‌کنيد چون که جوان هم انرژي فراواني دارد، هم تفکر بازتري دارد و هم

حجت‌الاسلام مهدي فاطمي‌پور: همه ما در دعواي بين حق و باطل قرار داريم
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها