En Ar

اختتاميه طرح حاميم ايلام.....

رئيس دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ايلام و نيز دبير دوره حاميم ايلام در مراسم اختتاميه اين دوره، اظهار داشت: از اهداف طرح حاميم، مسئوليت‌پذيري و نيز مسئوليت پيدا نمودن دانشجويان براي شرکت در فعاليت‌هاي فرهنگي، اجتماعي و سياسي است.

حجت‌الاسلام مهاجر مهدوي‌راد با تشريح برنامه‌هاي انجام شده در اين دوره به بيان اهداف برگزاري طرح حاميم پرداخت و اظهار داشت: حاميم در ابتداي راه است و و انتظار داريم که شرکت‌کنندگان در پايان اين دوره و هنگام مراجعت به دانشگاه‌هاي خود، نقش‌آفرين باشند و حاميم بايد حلقه اتصال ميان دانشجويان و مسئولان فرهنگي دانشگاه‌ها باشد.

حجت‌الاسلام مهدوي‌راد ادامه داد: از ديگر اهداف طرح حاميم، مسئوليت‌پذيري و مسئوليت پيدا نمودن دانشجويان و همچنين معرفي استعدادهاي ناب دانشجويي براي فعاليت در مسائل فرهنگي، اجتماعي و سياسي است.

وي به دلايل انتخاب شهر قم به عنوان محل برگزاري طرح حاميم هم اشاره کرد و گفت: در ابتدا گزينه‌هاي مختلفي به عنوان محل برگزاري دوره وجود داشت اما در نهايت شهر مقدس قم به عنوان گزينه نهايي براي برگزاري اين دوره معرفي و انتخاب گرديد که از جمله دلايل آن مي‌توان به معنويت اين شهر مقدس و نيز دسترسي آسان و سريع به اساتيد مجرب اشاره کرد.

اختتاميه طرح حاميم ايلام.....
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها