En Ar

ازدواج دانشجويي

حجت الاسلام هاشمي مطرح کرد؛

تمديد زمان ثبت نام ازدواج دانشجويي تا 31 شهريور 1400/ برگزاري پيوسته طرح همسفر تا بهشت تا پايان سال

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رساني نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها، حجت الاسلام هاشمي مدير خانواده و ازدواج نهاد نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس با اشاره تمديد زمان ثبت نام ازدواج دانشجويي تا 31 شهريو1400 گفت: هم اکنون بحث ازدواج دانشجويي با يک سري تغييرات اساسي در حال اجرا است.

وي افزود: به خاطر شرايط کرونايي ما يک سال توقف در طرح "همسفر تا بهشت" ( مراسم ازدواج دانشجويي) را داشتيم و طبيعتاً با توجه به شرايط ايجاد شده شيوه اجراي برنامه‌ها هم متفاوت شد.

مدير حوزه خانواده و ازدواج نهاد نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها درباره تفاوت هايي که در سال جاري در شيوه اجراي برنامه‌هاي ازدواج دانشجويي رخ داده تصريح کرد: يکي از تفاوت ها در بحث پذيرش زوج هاي دانشجو  در مشهد مقدس است که به دليل شرايط کرونايي تعداد پذيرش محدود است و هر کاروان ما حدود 90 زوج را تحت پوشش خود قرار مي دهد و تقريباً همکاران ما هر هفته دو کاروان را در مشهد مقدس ميزباني مي کنند.

وي تاکيد کرد: تغيير دوم در بحث آموزش هايي است که به زوج هاي دانشجو داده مي شود و امسال آموزش مجازي هم علاوه بر آموزش هاي حضوري براي زوج هاي دانشجو تدارک ديده شده است.

حجت‌الاسلام هاشمي با اشاره به تعطيلي طرح همسفر تا بهشت در سال گذشته، ادامه داد: اولويت پذيرش زوج هاي دانشجو با زوج هايي است که در سال گذشته سفرشان به دليل شرايط کرونايي تعطيل شده است.

مدير حوزه خانواده و ازدواج نهاد نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها افزود: هم اکنون 10 کاروان پر شده و در حال اجراي برنامه ها هستيم. در سال پيش حدود 11هزار و 25کاروان تعطيل شد و امسال بيش از هزار زوج دانشجو که سال گذشته نتوانستند از طرح استفاده کنند؛ مجدداً ثبت نام کردند و ما در مشهد ميزبان آن‌ها خواهيم بود.

هاشمي ادامه داد: با توجه به تاخيري که در برنامه هاي ازدواج دانشجويي داشتيم امسال طرح همسفر تا بهشت بر خلاف سالهاي پيش تا پايان سال 1400برقرار است و به صورت پيوسته برنامه در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

وي گفت: ثبت نام ازدواج هاي دانشجويي هم که بنا بود تا پايان خرداد ماه باشد تا پايان شهريورماه تمديد شد و زوج هاي دانشجو مي توانند براي ثبت نام به آدرس اينترنتي ejdevaj.nahad.ir  مراجعه کنند.

 

ازدواج دانشجويي
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها