En Ar

انتخابات

حجت الاسلام والمسلمين رستمي طي پيامي؛

حضور ملت شريف ايران درپاي صندوق هاي راي و انتخاب آيت الله رئيسي را تبريک گفت

رئيس نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ها طي پيامي حضور مردم شريف ايران در انتخابات سيزدهمين دوره رياست جمهوري را تبريک گفت.

 

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رساني نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام والمسلمين مصطفي رستمي رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ها طي پيامي انتخاب حضرت آيت الله رئيسي را به ملت شريف ايران تبريک گفت.

متن پيام به اين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

الْحمْد للّه الّذى يؤْمن الْخائفين، وينجّى الصّالحين ، ويرْفع الْمسْتضْعفين، ويضع الْمسْتکْبرين 

خداوند متعال را شاکريم که هرآن نعمتي از پرتو احسان خويش بر اين ملت ارزاني مي‌دارد، مستضعفان را برتري مي بخشد و مستکبران را خوار مي گرداند و اين خود آيه‌اي از نشانه‌هاي لطف و رحمت بي‌انتهاي اوست.

حماسه حضور ملت قهرمان و تمدن ساز ايران در انتخابات رياست جمهوري، از ايام‌الله تحقق وعده‌ي ياري و نصرت خداوند در عصر حاضر بود. اين پيروزي عظيم را به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب ، ملت سربلند ايران، به‌ويژه  جوانان مومن انقلابي و تمامي دانشگاهيان فرهيخته تبريک ميگويم. ده‌ها سال کينه‌توزي و سال‌ها فشار حداکثري و ماه‌ها بمباران تبليغاتي نظام سلطه و مرتجعان منطقه‌اي و نوکران روسياه ضد انقلاب با حضور ملت رشيد و سرافراز نقش برآب شد و اعتماد و ارتباط قلبي رهبري و ملت، بار ديگر به نمايش جهاني گذاشته شد. 

در اين فرصت مهم ضمن سپاسگذاري از خداوند منان بر اين نعمت بزرگ، توجه به اين نکات ضروريست:

 

- پيروز اين انتخابات اولا ملت رشيد و امت و امام آن بود. همه کساني که در اين حماسه نقش آفريني کردند از جمله کانديداهاي محترم و راي دهندگان به آنها ،در اين حماسه نقش داشتند. پايان رقابت در نظام مردم سالاري ديني با شکست هيچ فرد يا گروهي همراه نيست.

 

- جامعه دانشگاهي در اين عرصه، برگ زريني از پيشگامي و جلوداري را به نمايش گذاشت. دعوت بيست هزار نفري اساتيد در لبيک گويي به مطالبه مشارکت عمومي رهبر معظم انقلاب و فعاليت هاي متعدد تشکل ها و مجموعه هاي استادي و دانشجويي در فضاهاي مجازي و رسانه اي عليرغم تعطيلي دانشگاه ها ديدني بود.

 

- اعتماد بالا و افتخارآفرين ميليون ها ايراني به رئيس جمهور منتخب ، مسئوليت عظيم و فرصت بزرگي را براي عملياتي ساختن بيانيه گام دوم انقلاب اسلامي و تحقق تحول جهش آفرين در حکمراني، ديوانسالاري و ... فراهم مي آورد.

- قطعاً همراهي جامعه دانشگاهي با دولت منتخب ملت و اعتماد متقابل رئيس جمهور منتخب به جوانان مومن و تحول آفرين نقش عمده اي در تحقق اميد ملت شريف ايران و سربلندي ايران اسلامي خواهد داشت.

 

ضمن تبريک حسن انتخاب ملت به حضرت آيت‌الله رئيسي، توفيق رئيس جمهور منتخب و همکاران ايشان را در خدمت به محرومان و مستضعفان و اعتلاي نظام اسلامي و تحقق دولت کريمه از خداوند متعال خواستارم.

  

                           مصطفي رستمي

 

انتخابات
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها