En Ar

پويش ملي در بهشت

مجموعه دفاتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها با توجه به شرايط خاص کشور، «پويش قرآني #در_بهشت» را با کمک دانشجويان، اساتيد، مديران و همکاران دانشگاهي در ايام ماه مبارک رمضان برگزار کرده است. محورهاي اين پويش ملي عبارت است از: مسابقه حفظ و مفاهيم آيات مبارکه قرآن کريم، شرکت در دوره آموزش‌هاي مجازي، مسابقه قرآني ترجمه نمايشنامه‌اي«طنين وحي»، مسابقه عهدنامه حضرت امير عليه السلام خطاب به مالک اشتر " منشور حکومت علوي"، رزمايش مواسات ، مسابقه رمان و داستان و کتابخواني، توليدات رسانه‌اي، صوتي-تصويري، فعاليت‌هاي مکمل کلاس‌هاي معارف.

قابل توجه علاقمندان، ارسال اثر در جشنواره با ثبت‌نام در سايت و از طريق شبکه‌هاي اجتماعي جشنواره امکان‌پذير است؛ بنابراين لازم است درخواست‌کنندگان با انتخاب هشتک #در_بهشت و ارسال اثر به آيدي @dar_behesht همراه با اطلاعات شخصي خود اقدام نمايند.

لازم به ذکر است اطلاعات شخصي شامل (نام نام خانوادگي، شماره همراه، استان، شهر، دانشگاه) مي‌باشد و آثاري که استانداردهاي فني و نمايشي را نداشته يا خارج از موضوعات تعيين شده باشند،  از بخش مسابقه حذف مي­‌شوند.

با بررسي‌هاي صورت گرفته قالب‌هاي پيشنهادي دريافت آثار به شرح ذيل مي‌باشد:

گرافيک (تلخيص  و معرفي کتاب، عکس، پوستر، عکس نوشته، اينفوگرافيک و کاريکاتور)، مکتوبات (حوزه ادبيات؛ شعر، طنز، داستان و ...،کتاب، يادداشت و گزارش‌هاي تحليلي، مصاحبه با اساتيد و نخبگان، پست در شبکه‌هاي اجتماعي، پيام‌رسان‌ها و ارسال گزارش فعاليت‌هاي پويش)، صوتي(پادکست،کتاب صوتي) و رسانه ويديويي (موشن گرافي، فيلم کوتاه و سخنراني کوتاه TEDمذهبي و نماهنگ).

علاقمندان جهت دريافت اطلاعات بيشتر درباره پويش ملي در بهشت مي‌توانند به آدرس سايت به نشاني http://darbehesht.ecnahad.ir و يا سايت نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري به آدرس http://www.nahad.ir مراجعه نمايند

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها