En Ar

بازديد هيات نظارت،ارزيابي و تضمين کيفيت آموزش عالي استان از دانشگاه فني و حرفه اي ايلام

 

هيات نظارت،ارزيابي و تضمين کيفيت آموزش عالي استان در راستاي استقرار نظام، ارزيابي و تضمين کيفيت و به منظور ارتقاي کيفيت نظام آموزش عالي استان در راستاي وظايف محوله از سوي مرکز نظارت، ارزيابي و تضمين کيفيت وزات علوم، تحقيقات و فناوري  روز شنبه 10/09/ 1402 از آموزشکده فني و حرفه اي دختران  بازديد بعمل آورد.

در استان ايلام دو آموزشکده دختران و پسران با جمعيت دانشجويي نزديک به 1600 نفر در رشته هاي کارداني و کارشناسي مشغول به تحصيل مي باشند. ماموريت اصلي  دانشگاه فني و حرفه اي تامين و تربيت نيروهاي کاردان، کارشناس حرفه‌اي و شغلي ، براي جذب در بازار کار مي باشد .

 در اين راستا دبيرخانه هيات نظارت ، ارزيابي و تضمين کيفيت آموزش عالي استان در قالب تيم هايي متشکل از کارشناسان و اعضاي هيات علمي شبکه استاني از آموزشکده دختران بازديد بعمل آورد.آموزشکده دختران ايلام  داراي 726 دانشجو و 12 رشته در مقاطع کارداني و کارشناسي مي باشد.

 در ابتداي جلسه ،گزارشي از نتايج بازديد سال قبل آموزشکده  مطرح گرديد و سپس رئيس دانشگاه گزارشي از مجموعه اقدامات صورت گرفته در راستاي نتايج بازديد سال قبل و فعاليت هاي صورت گرفته را مطرح نمودند. در ادامه مديران هريک از حوزه ها گزارشي از اقدامات انجام شده در سال قبل  در حوزه را بيان نمودند .اعضاي تيم بازديد کننده  ضمن مصاحبه با دانشجويان و اعضاي هيات علمي و کارکنان از نزديک در جريان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفتتد و سپس از حوزه هاي  آموزش، پژوهش  ، فرهنگي ،دانشجويي و امکانات آزمايشگاهي ، کارگاهي ، خوابگاهي ، سلف سرويس و...... بازديد بعمل آمد و گزارشنامه هاي مربوطه تکميل گرديد.

بازديد هيات نظارت،ارزيابي و تضمين کيفيت آموزش عالي استان از دانشگاه فني و حرفه اي ايلام بازديد هيات نظارت،ارزيابي و تضمين کيفيت آموزش عالي استان از دانشگاه فني و حرفه اي ايلام بازديد هيات نظارت،ارزيابي و تضمين کيفيت آموزش عالي استان از دانشگاه فني و حرفه اي ايلام بازديد هيات نظارت،ارزيابي و تضمين کيفيت آموزش عالي استان از دانشگاه فني و حرفه اي ايلام بازديد هيات نظارت،ارزيابي و تضمين کيفيت آموزش عالي استان از دانشگاه فني و حرفه اي ايلام بازديد هيات نظارت،ارزيابي و تضمين کيفيت آموزش عالي استان از دانشگاه فني و حرفه اي ايلام بازديد هيات نظارت،ارزيابي و تضمين کيفيت آموزش عالي استان از دانشگاه فني و حرفه اي ايلام بازديد هيات نظارت،ارزيابي و تضمين کيفيت آموزش عالي استان از دانشگاه فني و حرفه اي ايلام
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها