En Ar

برگزاري نشست تخصصي جهاد تبيين و نقش دانشگاه‌ها در شکل‌گيري تمدن نوين اسلامي در دانشگاه ايلام

دکتر قنبري با بيان اينکه در تاريخ ايران انواع حکام ظالم، عادل، بي‌رحم و عالم وجود داشته‌اند، يادآور شد: ويژگي بد دروان پهلوي، وابستگي اين رژيم است و لذا در تاريخ ايران رژيم پهلوي با کمک عامل خارجي تأسيس شد و انگليس بود که رضاخان را مستقر کرد و وقتي کارکردش تمام شد، پرونده وي را بست و محمد رضا را به پادشاهي رساند و ننگ وابستگي اين رژيم از محکمات تاريخ ايران است، که نمي‌توان در آن شبهه‌اي وارد دانست.

وي تصريح کرد: انقلاب اسلامي به ننگ وابستگي ايران به بيگانگان پايان داد و لذا استقلال ايران مهمترين دستاورد انقلاب اسلامي مي‌باشد.

پژوهشگر تاريخ اسلام، يادآور شد: استکبار با ايجاد ناامني، تحميل جنگ، ترور و تحريم سعي کرد، حرکت ملت ايران را متوقف کند، اما در سايه تعاليم اهل بيت ‌عليهم‌السلام، نسلي تربيت شد که تمام معادلات را برهم زد و تمام توطئه‌هاي پيدا و پنهان دشمنان را خنثي نمود و زمينه اقتدار جهاني ايران را فراهم آورد.

اين استاد دانشگاه مردم سالاري ديني را يکي ديگر از دستاوردهاي انقلاب اسلامي دانست و اظهار داشت: تمام ارکان نظام جمهوري اسلامي با رأي مردم انتخاب مي‌شوند و اراده مردم در همه امور جاري است، لذا ما مي‌بينيم در اين سال‌ها دولت‌هايي با سياست‌هاي متفاوت با رأي مردم به قدرت رسيده‌‌اند.

دکتر قنبري با اشاره به تلاش دشمنان براي پمپاژ نااميدي و يأس در جامعه، بيان داشت: نظام سلطه امروز در برابر ايران اسلامي به بن بست رسيده، بطوريکه هيچ کدام از نقشه‌هاي آنان عليه ملت ايران عملياتي نمي‌شود، لذا براي تضعيف جمهوري اسلامي در تلاش است تا نااميدي را در جامعه ترويج دهد.

برگزاري نشست تخصصي جهاد تبيين و نقش دانشگاه‌ها در شکل‌گيري تمدن نوين اسلامي در دانشگاه ايلام برگزاري نشست تخصصي جهاد تبيين و نقش دانشگاه‌ها در شکل‌گيري تمدن نوين اسلامي در دانشگاه ايلام برگزاري نشست تخصصي جهاد تبيين و نقش دانشگاه‌ها در شکل‌گيري تمدن نوين اسلامي در دانشگاه ايلام
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها